Wszystko dzięki uruchomionej właśnie przez spółkę iTraff Technology platformie Recognize.im Już korzystają z niej twórcy serwisu lubimyczytać.pl (opiniotwórczy serwis książkowy) i migam.pl (serwis dla osób głuchoniemych). Za granicą technologię wykorzystano natomiast w oficjalnej aplikacji promującej album szkockiego DJ-a Calvina Harrisa „18 months”.
Użytkownicy, którzy pobiorą aplikację, mogą odsłuchać remiksy utworów z płyty. W skrócie: przekierowanie do nich następuje po zrobieniu zdjęcia okładki płyty. Od niedawna konto na Recognize.im może założyć właściwie każdy.
Z wykorzystaniem udostępnianej tam technologii można tworzyć własne produkty, w szczególności narzędzia wspomagające innowacyjne kampanie marketingowe i sprzedażowe. Technologia umożliwia zainicjowanie dowolnego działania, do którego kluczem będzie zrobienie zdjęcia smartfonem. Wcześniej należy jedynie umieścić na serwerze katalog obrazów, do których stworzone zostaną konkretne odwołania. W bazie można przechowywać 20 mln zdjęć, czas poszukiwania właściwego — jak podają twórcy Recognize. im — wynosi ok. 1,1 sekundy.
— Naszym klientem mogłyby być np. sieci handlowe, które w działaniach promocyjnych wykorzystują materiały drukowane, np. foldery z produktami. Z wykorzystaniem Recognize.im można byłoby np. zakupić produkty od razu z gazetki reklamowej. Ale pomysłów na zastosowanie technologii jest znacznie więcej — wyjaśnia Paweł Mazurek z iTraff Technology. Ale czy krajowy rynek jest już gotowy na takie rewolucje?
— Chcemy, aby Recognize.im stał się produktem globalnym. W czerwcu otworzyliśmy już przedstawicielstwo w Dallas w Stanach Zjednoczonych — zaznacza Paweł Mazurek.
Teraz pracują nad koncepcją obiektów trójwymiarowych. Wówczas można byłoby zrobić zdjęcie konkretnego produktu i od razu uzyskać pakiet informacji o nim
(...)
Cały artykuł znajdziesz TUTAJ
