2013-01-04 00:00Znów będą unijne pieniądze na nowe firmy na Podlasiu
Po roku przerwy w regionie znów będą dostępne dotacje na rozpoczęcie działalności gospodarczej.
2013-01-04 00:00UKE będzie pilnować operatorów
Stawki MTR wciąż są na ubiegłorocznym poziomie, ale UKE obiecuje szybką obniżkę.
2013-01-03 12:17PLL LOT dostał 400 mln zł pożyczki
Resort skarbu po dwóch tygodniach potwierdził, że przelał PLL LOT 400 mln zł pożyczki na ratowanie spółki - poinformowało PAP Ministerstwo Skarbu Państwa w czwartek.
2013-01-03 10:55B. księgowa i przedsiębiorca oskarżeni o przywłaszczenie ponad 5,6 mln zł
O przywłaszczenie ponad 5 mln 664 tys. zł na szkodę Zarządu Infrastruktury Komunalnej i Transportu w Krakowie (ZIKiT) oskarżyła krakowska prokuratura byłą główną księgową ZIKiT Iwonę C. i przedsiębiorcę Andrzeja D.
2013-01-03 07:04Polak skąpi, cudzoziemiec płaci
Wynagrodzenie w firmach zagranicznych jest aż o 72 proc. wyższe niż w rodzimych przedsiębiorstwach. Najlepiej mają menedżerowie, informuje "Dziennik Gazeta Prawna".
2013-01-03 00:00Tanie metry kwadratowe
Auto do floty: Chevrolet Orlando
2013-01-03 00:00Strefy kończą rok z przytupem
GKN Driveline, Intelligent Logistics Solutions i MP Production obiecują inwestycje warte ćwierć miliarda.
2013-01-03 00:00Rząd powiększył krakowską strefę
12 - Tyle zezwoleń wydała w ubiegłym roku krakowska strefa
2013-01-03 00:00Liczba: 32,9 mld zł
Takiej wartości kredytów w ramach programu Rodzina na Swoim udzielono w 2012 r.
2013-01-03 00:00Skromne upominki są zbyt skromne
Marketerzy walczą o podniesienie ustawowych limitów wartości prezentów. Fiskus ich nie rozpieszcza.
2013-01-02 15:29„Fasing jest notowany z dyskontem”
Według analityków Trigon DM spółka Fasing ma potencjał do wzrostu, ponieważ jest notowana z dyskontem względem porównywalnych podmiotów.
2013-01-02 07:23Zmiany w ulgach podatkowych m.in. na dzieci i internet
Osoby zamożne, które mają jedno dziecko nie mogą w tym roku skorzystać z tzw. prorodzinnej ulgi podatkowej, zaostrzono także zasady ulgi internetowej, zmieniły się też reguły dotyczące rozliczania kosztów uzyskania przychodu przez twórców.
2013-01-02 00:00Latanie nad Polską będzie tańsze w tym roku
150,2 zł Tyle od stycznia wynosi opłata za nawigację trasową samolotów nad Polską.
2013-01-02 00:00To będzie dobry rok dla kredytobiorców
Jeśli wierzyć prognozom ekonomistów, rata przeciętnego kredytu złotowego spadnie w 2013 r. o 158 zł. Zadłużeni w walucie też nie będą narzekać
2013-01-02 00:00Pracodawcy zapłacą więcej za dodatki i odprawy dla pracowników
Wraz z podwyżką płacy minimalnej o 100 zł w 2013 r. rosną też inne obciążenia pracodawców i przedsiębiorców.
2013-01-01 17:48Bydgoszcz ma nowoczesną marinę
Bydgoszcz zyskała nowoczesną marinę - przystań dla żeglarzy, kajakarzy i wioślarzy z częścią hotelową i restauracyjną. Wzniesiono ją w centrum miasta nad Brdą przy Wyspie Młyńskiej.
2012-12-30 18:53Biznesmen w koszuli z czystego złota
Biznesmeni i politycy w Indiach idą w ślady maharadżów. Koszulę wykonaną ze złota sprawił sobie hinduski biznesmen z Pune w Indiach. Warta jest 12,7 mln rupii (prawie 220 tys. dolarów) i waży blisko 3,5 kg - piszą w ostatnich dniach indyjskie portale.
2012-12-30 09:54Amber Gold: 500 mln zł straty klientów.. na razie
Ponad 10 tys. zgłoszeń od wierzycieli Amber Gold, zarzuty dla prezesa spółki i jego żony, ok. 7 tys. przesłuchanych świadków i straty pokrzywdzonych szacowane na 500 mln zł - to dotychczasowy bilans jednej z najgłośniejszych afer finansowych ostatnich lat w Polsce.
2012-12-29 18:52Piechociński: górnictwo zamknie rok zyskiem rzędu 2 mld zł
Polskie górnictwo powinno zamknąć 2012 rok zyskiem netto rzędu 2 mld zł. Produkcja węgla szacowana jest na 77-78 mln ton, a sprzedaż na 72 mln ton. W kopalniach na zwałach jest ok. 8,5 mln ton surowca - podał wicepremier, minister gospodarki Janusz Piechociński.
2012-12-29 08:02Od 1 stycznia płaca minimalna wzrośnie do 1600 zł
Od 1 stycznia 2013 r. wysokość minimalnego wynagrodzenia pracownika zatrudnionego w pełnym wymiarze czasu pracy nie może być niższa niż 1600 zł brutto - wynika z rozporządzenia Rady Ministrów z połowy września. W 2012 r. płaca minimalna wynosiła 1500 zł.