Tradycyjna reklama traci skuteczność

Paulina Kostro
aktualizacja: 13-02-2017, 14:21

Przed marketerami następne wyzwania. Wideo online należy postrzegać jako kolejne kanały telewizyjne.

Marketerzy w swoich działaniach opierają swój media mix (dobór kanałów komunikacji) na historycznych danych, przez co nie osiągają maksymalnych wyników sprzedaży. Powód? Brak uwzględnienia reklamy wideo online. — Coraz bardziej dynamiczny rynek reklamy to ogromne wyzwanie dla agencji i klientów, którzy muszą szybko podejmować kluczowe dla powodzenia kampanii decyzje. Twarde dane świadczące o efektywności poszczególnych elementów media miksu przyczynią się do usprawnienia ich pracy. Po raz pierwszy Google ma możliwość udostępnienia danych o efektach działań reklamowych w różnych kanałach, między innymi:...
Kup sybskrypcję i zyskaj
nieograniczony dostęp do Pulsu Biznesu

Już teraz możesz kontynuować lekturę tego artykułu, wystarczy, że zdecydujesz się na subskrypcję

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Wszystkie e-wydania „Puls Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu