Spółka poinformowała, że przychody za czerwiec wyniosły około 0,6 mln zł, natomiast wynik brutto i netto ukształtował się na poziomie -0,1 mln zł.
W ujęciu półrocznym, od stycznia do czerwca 2025 roku, przychody ze sprzedaży osiągnęły poziom 5,0 mln zł. W tym okresie wynik brutto oraz netto również wyniosły -0,1 mln zł, natomiast EBITDA osiągnęła poziom dodatni i wyniosła 1,0 mln zł, co potwierdza zdolność spółki do generowania dodatnich przepływów operacyjnych, mimo niewielkiej straty na poziomie zysku netto.
- Mimo wyzwań związanych z konkurencyjnością rynku gier mobilnych, utrzymujemy stabilny poziom sprzedaży i pozytywny wynik operacyjny. EBITDA na poziomie 1 mln zł za pierwsze półrocze świadczy o naszej efektywności operacyjnej. Trwają intensywne prace nad nowymi tytułami i rozwojem naszych flagowych produktów, co – mamy nadzieję – przyniesie pozytywne efekty w drugiej połowie roku – wskazał zarząd Vivid Games.
Spółka zaznacza, że przedstawione dane mają charakter wstępny i mogą ulec zmianie po zakończeniu pełnej weryfikacji wewnętrznej oraz audytu przeprowadzanego przez biegłego rewidenta. Ostateczne wyniki zostaną przedstawione w raporcie półrocznym oraz w sprawozdaniu rocznym za 2025 rok, zgodnie z obowiązującym kalendarzem publikacji.
Vivid Games to niezależne studio deweloperskie z siedzibą w Bydgoszczy, specjalizujące się w tworzeniu i globalnej dystrybucji gier mobilnych. Najbardziej rozpoznawalnym tytułem spółki jest seria Real Boxing, która zyskała popularność na całym świecie.
