Czytasz dzięki

Wsparcie od tłumu dla CD-Action

opublikowano: 01-09-2020, 22:00

Gaming Tech Esports Media przed wyruszeniem w dalszą drogę chce zebrać drużynę inwestorów. W sumie zamierza pozyskać 1,2 mln zł.

Prawa do marek „CD-Action” oraz „PC Format” zakupiła w lipcu 2020 r. agencja gamingowa Fantasyexpo. Powołano dedykowaną spółkę Gaming Tech Esports Media, która ma pomóc znanym czasopismom z długą historią wyjść na prostą. To właśnie w tej spółce inwestorzy mogą objąć 15,6 proc. akcji w kapitale zakładowym za łącznie 1,2 mln zł w emisji crowdfundingowej. Wycena Gaming Tech Esports Media to 8 mln zł.

Kamil Górecki, prezes, i Krzysztof Stypułkowski, współwłaściciel
Fantasyexpo, liczą, że z nową spółką Gaming Tech Esports Media i inwestorami na
jej pokładzie zdołają obudzić potencjał marek CD-Action i PC Format.
Zobacz więcej

NOWY ETAP:

Kamil Górecki, prezes, i Krzysztof Stypułkowski, współwłaściciel Fantasyexpo, liczą, że z nową spółką Gaming Tech Esports Media i inwestorami na jej pokładzie zdołają obudzić potencjał marek CD-Action i PC Format. Fot. ARC

— Pomysł zbiórki crowdfundingowej zrodził się w momencie,w którym zobaczyliśmy jakie emocje wśród fanów „CD-Action” wywołała kwietniowa informacja, że jego redakcja dostała wypowiedzenia a pismo przestanie być wydawane. Identyczne emocje dotknęły nas samych. Wiedzieliśmy, że marka wzbudza ogromny sentyment, lecz tamto wydarzenie pokazało jego skalę. Dlatego też postanowiliśmy umożliwić fanom „CD-Action” uczestnictwo w procesie rewitalizacji marek — mówi Kamil Górecki, prezes Fantasyexpo.

Pozyskane pieniądze zostaną przeznaczone na nowe serwisy internetowe (400 tys. zł), stworzenie studia do produkcjiwideo (400 tys. zł), wydatki operacyjne związane z poprawąjakości druku i kolportażu (250 tys. zł), a pozostałe 200 tys. zł pochłonie przygotowanie modelu subskrypcyjnego dla fanów czasopism.

— Celem emisji jest zgromadzeniefunduszy na rozwój „CD- -Action”, a także na wsparcie marki „PC Format” w bardzopodobnym obszarze — dodaje Krzysztof Stypułkowski, współwłaściciel Fantasyexpo.

To musisz wiedzieć dziś rano
Codzienny newsletter z najważniejszymi informacjami dla inwestorów.
ZAPISZ MNIE
×
To musisz wiedzieć dziś rano
autor: Kamil Zatoński
Wysyłany codziennie
Kamil Zatoński
Codzienny newsletter z najważniejszymi informacjami dla inwestorów.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.

Do tej pory ponad 800 inwestorów wpłaciło ponad 0,5 mln zł. Jeśli emisja zakończy się sukcesem, to pozyskane pieniądze pozwolą zrealizować cele spółki w ciągu 12 miesięcy.

— Wierzymy, że emisja akcji pomoże nam zrealizować zamierzone cele i nadrobić stracony czas, kiedy oba tytuły praktycznie stały w miejscu. W dalszym ciągu będzie konieczna dbałość o rozwój i śledzenie trendów, które w tej branży postępują bardzo szybko. Nie możemy dopuścić do sytuacji, w której doprowadzimy do kolejnej stagnacji tych brandów. Ideą jest rozwój obu marek tak, by przetrwały kolejne dekady i aby to one wyznaczały trendy w tej dziedzinie — mówi Krzysztof Stypułkowski.

Przyszli akcjonariusze mogą liczyć na dodatkowe korzyści za inwestycję. Najtańszy pakiet zaczyna się od kupna 75 akcji za 50,25 zł, droższe pakiety oferują kolejne wydawane numery „CD- -Action”, umieszczenie reklamy inwestora, whisky, a nawet podziękowania i logotypy w czasopiśmie. Jeśli chodzi o wyjście z inwestycji, to trzeba uzbroić się w cierpliwość. Spółka nie podaje dokładnej daty wejścia na giełdę czy skupu akcji. Dywidenda będzie ustalana po osiągnięciu stabilnych zysków — firma nie określa jednak, kiedy to nastąpi.

— Spółka nie wyklucza debiutu na giełdzie oraz planuje wypłatę dywidendy po osiągnięciu stabilnych zysków. Są to jednak scenariusze przyszłości, jeszcze bez konkretnego terminu — dodaje Kamil Górecki.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Szymon Maj

Polecane