Apple i Samsung są bez szans

OSZ
opublikowano: 16-04-2013, 00:00

Smartfony tych dwóch marek są atakowane na indyjskim rynku przez lokalnych konkurentów.

Urządzenia firmy Karbonn (powyżej) kosztują od 3,6 tys. rupii indyjskich (66 USD), a Micromaksu (poniżej) od 4 tys. rupii, podczas gdy najtańszy smartfon sygnowany znaczkiem Apple’a iPhone 4 kosztuje aż 26,5 tys. rupii, a Galaxy Y Duos Lite Samsunga ponad 6,1 tys. rupii. Cena ma w Indiach duże znaczenie, bo to kraj, w którym około 800 mln ludzi żyje za mniej niż 2 USD dziennie.

— Indie są gotowe na smartfonowy boom, ale nie widzę sensu w oferowaniu „ferrari” — uważa Deepak Mehrotra, prezes koncernu Micromax. Do 2017 r. Indie staną się trzecim pod względem wielkości rynkiem smartfonów na świecie: po Chinach i USA — twierdzi amerykańska firma badawcza IDC.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: OSZ

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu