Digital Care chętnie wyręczy telekomy

opublikowano: 25-08-2019, 22:00

Specjalista od ochrony i naprawy telefonów chce zdobyć nowych klientów. Szuka ich wśród operatorów komórkowych i nie tylko.

Między młotem a kowadłem to w przypadku Digital Care mało powiedziane. Polska firma zajmująca się m.in. likwidacją szkód w telefonach komórkowych nadzoruje procesy serwisowe i logistyczne, a także prowadzi wielokanałową obsługę klienta. To oznacza, że jest w kontakcie z właścicielami uszkodzonych urządzeń, telekomami, serwisami i firmami kurierskimi. Aby uprościć proces, wspólnie z Sollers Consulting, firmą doradczą i dostawcą technologii dla branży finansowej, stworzyła od zera platformę do zdalnej obsługi.

— Przepływ dokumentów został zredukowany do niezbędnego minimum — w praktyce wymagany jest tylko wtedy, gdy klient życzy sobie listowej formy komunikacji. Opracowane zostały mechanizmy automatycznie wyliczające koszty naprawi odnoszące je do zakresu posiadanej ochrony. Ponadto na podstawie doświadczeń Digital Care zostały wypracowane reguły optymalizujące czas i koszt autoryzowanych napraw we współpracujących z firmą serwisach — mówi Bartosz Illukiewicz, dyrektor Sollers Consulting.

Nowe rozwiązanie wdrożył już Orange.

— Dzięki usłudze serwisowej Orange Smart Care, którą oferujemy we współpracy z Digital Care, uprościliśmy proces dla klientów i skróciliśmy czas obsługi — mówi Konrad Patejczyk, dyrektor rozwoju biznesu rynku konsumenckiego w Orange Polska.

W Polsce z jej usług korzystają także m.in. Play, Plus czy sklep komputerowy x-kom. Dotychczas Digital Care obsługuje prawie 4 mln właścicieli smartfonów z całej Europy, ale najwięcej pracy ma w sezonie wakacyjnym, gdy dostaje ok. 30 tys. zleceń miesięcznie. Digital Care specjalizuje się też w projektowaniu i wdrażaniu rozwiązań dla urządzeń mobilnych, jak finansowanie zakupu czy programy ochronne.

3650b480-8c31-11e9-bc42-526af7764f64
Ubezpieczeniowe wieści
Newsletter, który dostarczy informacji na temat tego, co dzieje się w branży ubezpieczeń.
ZAPISZ MNIE
Ubezpieczeniowe wieści
autor: Karolina Wysota
Wysyłany co dwa tygodnie
Karolina Wysota
Newsletter, który dostarczy informacji na temat tego, co dzieje się w branży ubezpieczeń.
ZAPISZ MNIE

Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa.

Kliknij w link w wiadomości, aby potwierdzić subskrypcję newslettera.
Jeżeli nie otrzymasz wiadomości w ciągu kilku minut, prosimy o sprawdzenie folderu SPAM.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Karolina Wysota

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy