Drogowcy dopłacają do kontraktów

Katarzyna Kapczyńska
25-11-2011, 00:00

Wskaźnik koniunktury w branży jest najgorszy od pięciu lat. Portfele zamówień są grube, zyski chude.

Polska jest największym placem budowy w Europie — to hasło od kilku lat jest powtarzane przez rządzących polityków. Fakt — rynek kontraktów na szybkie trasy przekracza znacznie 60 mld zł. Jednak w tej beczce miodu jest łyżka dziegciu. A raczej chochla... — Kończymy analizę danych za 2010 i 2011 r., przekazanych przez firmy budownictwa drogowego. Już dziś — na podstawie wstępnych szacunków — można powiedzieć, że około 70 proc. firm na realizacji kontraktów ponosi straty, a około 30 proc....
Kup sybskrypcję i zyskaj
nieograniczony dostęp do Pulsu Biznesu

Już teraz możesz kontynuować lekturę tego artykułu, wystarczy, że zdecydujesz się na subskrypcję

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Puls Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Drogowcy dopłacają do kontraktów