Excellence chce podbić Biedronkę

Giełdowa spółka wprowadzi do sklepów Jeronimo Martins w całej Polsce napoje sygnowane marką grupy youtuberów. Liczy, że towar szybko się rozejdzie.

Przeczytaj artykuł i dowiedz się:

  • jak szybko, zdaniem Excellence, pierwsza parta nowych produktów zniknie ze sklepowych półek
  • czym firma chce się wyróżniać
  • czy będzie sprzedawać nową linię tylko w Biedronce
  • czy planuje rozszerzenia partnerstwa z Teamem X i nawiązanie współpracy z innymi gwiazdami mediów społecznościowych
  • na co zdaniem ekspertki trzeba uważać, decydując się na kooperację z influencerami

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 1 zł za pierwszy miesiąc
potem 79 zł
Zrób sobie prezent z okazji 25. urodzin „PB”! Czytaj najlepsze treści biznesowe w Polsce w promocyjnej cenie
WYBIERZ
Rabat 30%
Basic Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ