Francuska moda szykuje desant

KAK
21-02-2011, 00:00

Cztery firmy chcą stworzyć pięć franczyzowych sieci z galanterią oraz ciuchami dla dzieci i mężczyzn.

Cztery firmy chcą stworzyć pięć franczyzowych sieci z galanterią oraz ciuchami dla dzieci i mężczyzn.

Firmy odzieżowe znad Sekwany — Devred, Le Tanneur, Sergent Major i Groupe Zannier — szukają master franczyzobiorców, chcących rozwijać sieci sklepów w Polsce. Już zrobiły rekonesans.

— Ich przedstawiciele zwiedzili ulice handlowe Warszawy i Łodzi oraz centra handlowe, m.in. Arkadię, Złote Tarasy i Manufakturę — mówi Ewa Zielińska z Misji Ekonomicznej Ubifrance Ambasady Francji w Polsce.

Misja chce zorganizować dla zainteresowanych franczyzą spotkania na najbliższych targach Franchise Expo w Paryżu w dniach 20-23 marca.

— Francuzi szukają partnerów z doświadczeniem w rozwoju sieci sklepów, niekoniecznie odzieżowych, ale także takich, dla których odzież byłaby uzupełnieniem. Firmy chcą rozwijać salony w centrach handlowych i na ulicach handlowych dużych miast — dodaje Iwona Kuczma z Ubifrance.

Oni szukają partnerów w Polsce

Devred sprzedaje odzież męską casual i wizytową.

Rynek polski jest dla niego jednym z międzynarodowych priorytetów. www.devred.fr

Le Tanneur to największa we Francji sieć sprzedaży galanterii skórzanej (58 sklepów), obecna w Paryżu

od 1898 r. www.letanneuretcie.fr

Sergent Major to istniejąca od 20 lat marka odzieży dziecięcej (0-14 lat) z ponad 350 sklepami we Francji

i za granicą. www.sergent-major.com

Groupe Zannier handluje od 40 lat odzieżą dziecięcą.

Na świecie ma ponad 1000 sklepów i 15 międzynarodowych marek, m.in. Catimini, Ikks, Levi’s Kids, Kenzo.

W Polsce jest już obecna w niezależnych sklepach multibrandowych. Chce rozwinąć dwie marki: IKKS z "inspirowaną modą dla dorosłych odzieżą z osobowością"

(na świecie 250 sklepów, www.ikks.com) i "Z" z "kreatywną modą dla dzieci" (500 sklepów, www.z-enfant.com).

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: KAK

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Francuska moda szykuje desant