Kontrola obejmowała działalność brokerską Jurajskiego Domu Brokerskiego S.A. prowadzoną od dnia 01.01.2010 roku i miała na celu ustalenie czy praca Spółki prowadzona jest zgodnie z prawem oraz uzyskanym zezwoleniem, a w szczególności dotyczyła:
1) spełniania warunków wymaganych do uzyskania zezwolenia i prowadzenia działalności brokerskiej;
2) kontaktów z zakładami ubezpieczeń;
3) zawierania lub doprowadzania do zawarcia umów ubezpieczenia, wykonywania czynności przygotowawczych do zawarcia umów ubezpieczenia oraz uczestniczenia w zarządzaniu i wykonywaniu umów ubezpieczenia, także w sprawach o odszkodowanie, jak również organizowania i nadzorowania czynności brokerskich.
Zarząd Jurajskiego Domu Brokerskiego S.A. informuje, iż w otrzymanym z Komisji Nadzoru Finansowego protokole nie stwierdzono nieprawidłowości w zakresie prowadzonej działalności brokerskiej.
W ocenie Zarządu, powyższa informacja jest istotna i korzystna dla dalszego prowadzenia działalności operacyjnej Emitenta.
Podstawa prawna: § 3 ust. 1 Załącznika nr 3 do Regulaminu Autoryzowanego Systemu Obrotu - "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku New Connect".
Osoby reprezentujące spółkę:
- Sebastian Bogus - Prezes Zarządu
- Paweł Reng - Wiceprezes Zarządu