STEMCELLS: Zakończenie pierwszego etapu komercjalizacji wynalazku poprzez wprowadzenie na rynek pierwszych produktów Emitenta

opublikowano: 2012-06-29 16:05

Zarząd spółki Stem Cells Spin S.A. (dalej: \"Spółka\", \"Emitent\") informuje o zakończeniu pierwszego etapu komercjalizacji wynalazku dot. komórek macierzystych MIC-1 poprzez wprowadzenie na rynek pierwszych produktów Emitenta, które będą sprzedawane pod własną marką \"Revitacell\". Jest to pierwsza linia produktów wykorzystująca posiadane przez Emitenta komórki macierzyste MIC-1.

W dniu 29 czerwca 2012 r. Emitent rozpoczyna wprowadzanie na rynek produktów biodermokosmetycznych o charakterze regeneracyjnym opracowanych przez laboratoria Stem Cells Spin S.A. Pierwsze produkty \"Revitacell\" przeznaczone są do pielęgnacji skóry twarzy i szyi, włosów, rzęs oraz brwi:

\"Stem Cells Face Therapy Revitacell\" jest kuracją przeznaczoną do pielęgnacji i regeneracji skóry twarzy i szyi. Kompleksowa kuracja składa się z dwóch produktów stosowanych na dzień i na noc. Synergiczne działanie serum na dzień i noc zapewnia skuteczną i kompleksową pielęgnację.

\"Stem Cells Hair Therapy Revitacell\" to intensywna kuracja do włosów, która pobudza naturalne procesy regeneracyjne zachodzące w cebulkach włosów i skórze głowy. Efektem kuracji jest wzmocnienie włosów, przeciwdziałanie ich wypadaniu oraz pobudzenie wzrostu nowych włosów.

\"Stem Cells Eyelashes Therapy Revitacell\" to kuracja pobudzająca regenerację oraz wzrost rzęs i brwi. Innowacyjny surowiec kosmetyczny bazujący na komórkach MIC-1 powoduje, że rzęsy ulegają znacznemu wzmocnieniu, mniej wypadają i są bardziej odporne na działanie niekorzystnych czynników zewnętrznych.

W pierwszym etapie funkcjonowania debiutujących produktów na rynku Spółka będzie wykorzystywała internetowy kanał sprzedaży. Do tego celu zaprojektowany został specjalny portal, który ma zaprezentować konsumentom specyfikę produktów, zwłaszcza w aspekcie ich innowacyjności i unikalności. Wprowadzanie produktów rozpoczyna się promocyjną akcją testerską \"Odkryj piękno z Revitacell\" prowadzoną w mediach społecznościowych. Otwarta sprzedaż za pośrednictwem portalu rozpocznie się po zakończeniu akcji testerskiej w lipcu 2012.

Wraz z rozwojem oferty produktowej, Spółka wprowadzi biodermokosmetyki \"Revitacell\" do tradycyjnych kanałów sprzedaży i będzie je sprzedawać w wybranych drogeriach i/lub aptekach na terenie całego kraju.

W ocenie Emitenta debiut produktów pod marką \"Revitacell\" stanowi istotny element komercjalizacji wynalazku oraz realizacji strategii sprzedażowej Emitenta oraz będzie miał istotny wpływ na osiągane przez Emitenta wyniki finansowe zarówno w 2012 roku jak i kolejnych okresach sprawozdawczych.

Podstawa prawna:
§3 ust. 1 Załącznika Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu \"Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect\".