Gino Rossi wycofało się ze sprzedaży Simple

  • Alina Treptow
14-04-2014, 00:00

Grupa giełdowa przerwała proces sprzedaży marki odzieżowej jeszcze przed rozpoczęciem rozmów z inwestorami.

Marka odzieży luksusowej Simple Creative Products pozostanie jednak w obuwniczej grupie Gino Rossi. Według naszych informacji, w zeszłym tygodniu doradca przerwał proces sprzedaży, zanim tak naprawdę się on rozpoczął. Przypomnijmy, kilkunastu inwestorów otrzymało listy o poufności, jednak do negocjacji z zainteresowanymi podmiotami nie doszło. — Jest to dość nietypowa sytuacja, która potwierdza brak zdecydowania rady nadzorczej oraz zarządu Gino Rossi — mówi rozmówca zbliżony do transakcji, chcący zachować anonimowość. Tomasz Malicki, prezes Gino Rossi, obstaje przy poprzednim stanowisku i...

Historia nie kończy się tutaj...

Kup subskrypcję Pulsu Biznesu i zyskaj nieograniczony dostęp do serwisu.

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Gino Rossi wycofało się ze sprzedaży Simple