Jak wyłowić i zatrzymać talenty

KOMENTARZ PARTNERA MERYTORYCZNEGO: EWA ZMYSŁOWSKA, dyrektor zespołu kapitału ludzkiego w PwC
opublikowano: 22-06-2016, 22:00

Zgodnie z danymi z tegorocznego raportu PwC „Global CEO Survey” jednym z najważniejszych wyzwań stojących obecnie przed firmami jest znalezienie i pozyskanie tzw. talentów, czyli osób o odpowiednich kompetencjach. Tego typu obawy wyraziło aż 73 proc. prezesów na świecie, jednocześnie przyznając, że dobrze wyszkoleni i kompetentni pracownicy są kluczem do osiągania celów biznesowych.

EWA ZMYSŁOWSKA, dyrektor zespołu kapitału ludzkiego w PwC

Konkurs „Siła przyciągania” stanowi z jednej strony promocję employer brandingu, czyli działań mających na celu pozyskanie najlepszych pracowników do firmy, z drugiej zaś wyróżnienie umiejętności pracodawców do zatrzymania talentów wewnątrz organizacji.

Z tego powodu konkurs podzieliliśmy na trzy grupy kategorii:

  • Kampania employer branding — w tej kategorii kapituła konkursu bierze pod uwagę kreatywność i efektywność działań komunikacyjnych w zakresie budowania marki pracodawcy, bez względu na budżet czy rozmach kampanii
  • Proces rekrutacji — kluczowe w tej kategorii jest wykorzystanie rekrutacji do kreowania przyjaznego wizerunku pracodawcy oraz skuteczność procesów rekrutacyjnych
  • Retencja — istotą tej kategorii jest zwrócenie uwagi na znaczenie właściwego wdrożenia pracowników do firmy, a także na potrzebę ciągłego budowania zaangażowania i lojalności pracowników, jak również działanie programów do zarządzania talentami

W konkursie „Siła przyciągania” oddajemy także głos młodym, dlatego do udziału w obradach kapituły zaprosiliśmy przedstawicieli organizacji studenckich AIESEC i BEST, którzy będą mieli największy wpływ na ocenę zgłoszeń w kategorii „Najlepsza kampania employer branding dla milenialsów”. Dodatkowo, nagrodzimy także „Innowacje w rekrutacji”, czyli najciekawsze wykorzystanie nowoczesnych lub nietypowych narzędzi rekrutacji, np. aplikacji czy grywalizacji.

Zdrowy Biznes
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
×
Zdrowy Biznes
autor: Katarzyna Latek
Wysyłany nieregularnie
Katarzyna Latek
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: KOMENTARZ PARTNERA MERYTORYCZNEGO: EWA ZMYSŁOWSKA, dyrektor zespołu kapitału ludzkiego w PwC

Polecane