Czytasz dzięki

Jak wyłowić i zatrzymać talenty

KOMENTARZ PARTNERA MERYTORYCZNEGO: EWA ZMYSŁOWSKA, dyrektor zespołu kapitału ludzkiego w PwC
opublikowano: 22-06-2016, 22:00

Zgodnie z danymi z tegorocznego raportu PwC „Global CEO Survey” jednym z najważniejszych wyzwań stojących obecnie przed firmami jest znalezienie i pozyskanie tzw. talentów, czyli osób o odpowiednich kompetencjach. Tego typu obawy wyraziło aż 73 proc. prezesów na świecie, jednocześnie przyznając, że dobrze wyszkoleni i kompetentni pracownicy są kluczem do osiągania celów biznesowych.

EWA ZMYSŁOWSKA, dyrektor zespołu kapitału ludzkiego w PwC
Zobacz więcej

EWA ZMYSŁOWSKA, dyrektor zespołu kapitału ludzkiego w PwC

Konkurs „Siła przyciągania” stanowi z jednej strony promocję employer brandingu, czyli działań mających na celu pozyskanie najlepszych pracowników do firmy, z drugiej zaś wyróżnienie umiejętności pracodawców do zatrzymania talentów wewnątrz organizacji.

Z tego powodu konkurs podzieliliśmy na trzy grupy kategorii:

  • Kampania employer branding — w tej kategorii kapituła konkursu bierze pod uwagę kreatywność i efektywność działań komunikacyjnych w zakresie budowania marki pracodawcy, bez względu na budżet czy rozmach kampanii
  • Proces rekrutacji — kluczowe w tej kategorii jest wykorzystanie rekrutacji do kreowania przyjaznego wizerunku pracodawcy oraz skuteczność procesów rekrutacyjnych
  • Retencja — istotą tej kategorii jest zwrócenie uwagi na znaczenie właściwego wdrożenia pracowników do firmy, a także na potrzebę ciągłego budowania zaangażowania i lojalności pracowników, jak również działanie programów do zarządzania talentami

W konkursie „Siła przyciągania” oddajemy także głos młodym, dlatego do udziału w obradach kapituły zaprosiliśmy przedstawicieli organizacji studenckich AIESEC i BEST, którzy będą mieli największy wpływ na ocenę zgłoszeń w kategorii „Najlepsza kampania employer branding dla milenialsów”. Dodatkowo, nagrodzimy także „Innowacje w rekrutacji”, czyli najciekawsze wykorzystanie nowoczesnych lub nietypowych narzędzi rekrutacji, np. aplikacji czy grywalizacji.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: KOMENTARZ PARTNERA MERYTORYCZNEGO: EWA ZMYSŁOWSKA, dyrektor zespołu kapitału ludzkiego w PwC

Polecane