Siła przyciągania '16

opublikowano: 22-06-2016, 22:00
Zobacz więcej

Tomasz Siemieniec, redaktor naczelny "Pulsu Biznesu"

Budowanie silnej marki wśród obecnych i potencjalnych pracowników niesie same korzyści. Owocuje to lepszym dopasowaniem zatrudnionych do kultury organizacyjnej firmy, pozwala zmniejszyć koszty rekrutacji, buduje lojalność i zaangażowanie pracowników, a przede wszystkim pozwala przyciągać najlepszych. Już dawno magnesem przestały być ogłoszenia z banalnym hasłem „Zatrudniamy tylko najlepszych”. Najlepszych kandydatów na rynku nie interesuje już sama możliwość zatrudnienia — chcą być pewni, że staną się częścią organizacji, z której wartościami, planami rozwoju i filozofią się identyfikują. Tak więc pracodawcy muszą dziś wkładać coraz więcej wysiłku i pieniędzy, aby zdobyć i zatrzymać wymarzonych pracowników. Celem konkursu, który redakcja „Pulsu Biznesu” organizuje wspólnie z Grupą Work Service, PwC i Orange, jest nagrodzenie firm, które mają najbardziej oryginalne pomysły na przyciąganie i zatrzymywanie talentów oraz tworzenie wyjątkowego środowiska pracy. Nie chcemy jednak, aby nasza inicjatywa była kolejnym na rynku konkursem na najlepszego pracodawcę roku czy najlepszą kampanię rekrutacyjną, dlatego podchodzimy do tematu kompleksowo i bierzemy pod lupę cały obszar employer branding. To stanowi o unikatowości naszego konkursu. Do udziału zapraszamy pracodawców, którzy chcą pochwalić się oryginalnymi metodami aklimatyzowania nowo zatrudnionych, programami rozwoju talentów czy inicjatywami budowania zaangażowania i lojalności pracowników. Na zgłoszenia czekamy do 11 września. Pracodawców marzeń w dziewięciu kategoriach poznamy w październiku. Kapituła konkursu przyzna również nagrodę Master Champion firmie o największej sile przyciągania.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu