Czytasz dzięki

Migam obsłuży klientów BNP Paribas

opublikowano: 16-06-2020, 22:00

Spółka z usługą tłumacza języka migowego trafiła do kolejnego banku. Zwiększy też aktywność w sektorze obsługi przez wideo.

Bank BNP Paribas wdrożył we wszystkich oddziałach i na infolinii bezpłatną usługę tłumacza języka migowego. Sięgnął po rozwiązanie technologicznej spółki Migam.

— Każdy niesłyszący klient otrzyma odpowiedzi na pytania dotyczące naszej oferty. Wszystko dzięki firmie Migam i połączeniu technologii wideo oraz profesjonalnych tłumaczy polskiego języka migowego — zaznacza Renata Rybarczyk, dyrektor biura wsparcia sprzedaży, odpowiedzialna za zwiększanie dostępności oddziałów Banku BNP Paribas.

Oddziały banku zostały wyposażone w tablety z zainstalowaną aplikacją Migam (klienci mogą korzystać z niej także na własnych smartfonach), która umożliwia automatyczne połączenie doradcy z tłumaczem języka migowego.

— Banki od ubiegłego roku mają obowiązek dostosowania usług do potrzeb osób z niepełnosprawnościami, w tym głuchych i słabosłyszących. Z tego powodu również my rozszerzyliśmy zakres działania — poza tłumaczeniem na polski język migowy produkujemy także nagrania audio czy wydruki pism bankowych w alfabecie Braille’a. Liczę, że okażą się przydatne we współpracy z samorządami, które od września 2020 r. także zostaną zobligowane do zwiększenia dostępności dla obywateli — mówi Przemysław Kuśmierek, prezes firmy Migam.

Firma działa w modelu B2B2C. Obecnie z jej usług korzysta około 140 klientów, m.in. Bank Pocztowy, Credit Agricole, ING Bank Śląski, Ergo Hestia czy Bank BPH. O spółce już kilka lat temu mówiło się jako o jednym z lepiej rokujących start-upów. Migam nie podjęło jednak współpracy z funduszami venture capital. Spółka finansowała rozwój z emisji akcji na platformie crowdfundingowej.

Frankowicze kontra banki
Informacje dla zadłużonych we franku szwajcarskim. Rozstrzygnięcia z sal sądowych, opinie prawników, bankierów i zainteresowanych problemem
ZAPISZ MNIE
×
Frankowicze kontra banki
autor: Kamil Zatoński
Wysyłany co dwa tygodnie
Kamil Zatoński
Informacje dla zadłużonych we franku szwajcarskim. Rozstrzygnięcia z sal sądowych, opinie prawników, bankierów i zainteresowanych problemem
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.

— Dwa lata temu nieznacznie przekroczyliśmy już próg rentowności. Rozwijamy się głównie w sposób organiczny — mówi Przemysław Kuśmierek.

W najbliższych miesiącach firma skoncentruje się na dalszym rozwoju własnej agencji pracy dla osób głuchych i słabosłyszących.

— Aktywność agencji Praca bez Barier wyhamowała z powodu pandemii koronawirusa. Na rynku zmniejszyła się liczba ofert pracy. Dotyczy to nie tylko osób głuchych czy też z innymi niepełnosprawnościami. Kierunek naszych dalszych działań będzie więc uzależniony od kondycji rynku w najbliższych miesiącach — mówi Przemysław Kuśmierek.

Przyznaje, że w marcu i kwietniu spółka odnotowała spadek zamówień i przychodów — nawet do 60 proc. Od maja zauważalne jest już jednak lekkie odbicie. W najbliższym czasie Migam będzie pracować nad umocnieniem pionu tłumaczeń i obsługi przez wideo. Przypomnijmy, że BNP Paribas pod koniec maja 2020 r. zaprosił do współpracy również inny start-up — Booksy. Za pośrednictwem jego aplikacji wszyscy klienci mogą umawiać się na spotkania z doradcami w wybranych oddziałach.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Anna Bełcik

Polecane