SMG/KRC przełamała monopol OBOP-u

Grzegorz Zięba
17-12-1999, 00:00
SMG/KRC przełamała monopol OBOP-uBadania słuchalności stacji radiowych są drogie Agencja badań rynkowych SMG KRC podpisała umowę z agencją reklamową Polskiego Radia na prowadzenie pomiarów słuchalności. W ten sposób została przełamana dominująca pozycja Ośrodka Badań Opinii Publicznej (OBOP), który do tej pory wykonywał takie usługi na rzecz państwowego nadawcy. Badania słuchalności audycji radiowych są jednym z podstawowych czynników kształtujących rynek reklamy w tych mediach. Wykonują je dwie firmy — SMG/KRC oraz OBOP. Obie posiadają swoich stałych klientów — duże i małe...
Kup subskrypcję i zyskaj
nieograniczony dostęp do Pulsu Biznesu

Już teraz możesz kontynuować lekturę tego artykułu, wystarczy, że zdecydujesz się na subskrypcję

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / SMG/KRC przełamała monopol OBOP-u