2006-02-24 00:00Ja chcę być Jak Pawlik
2006-02-21 00:00Dystrybutor powraca do handlu w sieci
2006-02-17 00:00Zobacz w kinach
2006-02-17 00:00Wirtualnie po książkę
2006-02-10 00:00Fenomenalne EST
2006-02-10 00:00Muzyka etno według Raman
2006-01-29 20:46Media o tragedii w Katowicach
Tragedia w Katowicach jest w niedzielę najważniejszą informacją w polskich mediach. Większość stacji telewizyjnych i radiowych zmieniła swoje ramówki, zrezygnowała z reklam i na bieżąco informuje o przebiegu akcji ratowniczej po zawaleniu się dachu w katowickim centrum targowym.
2006-01-29 14:08Media o tragedii w Katowicach
Tragedia w Katowicach jest w niedzielę najważniejszą informacją w polskich mediach. Większość stacji telewizyjnych i radiowych zmieniła swoje ramówki, zrezygnowała z reklam i na bieżąco informuje o przebiegu akcji ratowniczej po zawaleniu się dachu w katowickim centrum targowym.
2006-01-27 00:00Ludowe improwizacje Lautari
2006-01-27 00:00Arcybiskup z laurem
2006-01-27 00:00Polski wieczór
2006-01-26 00:00Radiowe sposoby na rynkowy sukces
2006-01-20 00:00Biznesowe laury
2006-01-13 12:19Wycena akcji Fujitsu rośnie po publikacji planów inwestycyjnych
O ponad 5 proc. wzrosła w piątek wycena akcji koncernu Fujitsu na tokijskiej giełdzie. Aprecjacja to w głównej mierze zasługa informacji o planach zwiększenia zaangażowania spółki na rynku dysków twardych oraz decyzji Tokyo Stock Exchange, która używa oprogramowania spółki o zamiarze zwiększenia handlu na parkiecie.
2006-01-12 00:00Prezesi poparzeni kawą
2006-01-06 15:48W 2005 r. spadła sprzedaż detaliczna płyt CD
W 2005 r. w tradycyjnych sieciach sprzedaży detalicznej sprzedano 620 mln albumów CD, co oznacza spadek o 7,2 proc. w stosunku do 2004 roku - wynika z danych firmy analitycznej Nielsen SoundScan, przedstawionych w piątek na jej stronie internetowej.
2005-12-30 00:00Zobacz w kinach
2005-12-29 18:47"NYT": zyskują małe wytwórnie i internetowe serwisy, tracą koncerny muzyczne
W branży muzycznej w tym roku zmienił się model sprzedawania muzyki, głównie pod wpływem internetowych serwisów muzycznych. Zyskują małe, niezależne wytwórnie i wielkie internetowe serwisy muzyczne. Tracą wielkie międzynarodowe koncerny branży audiowizualnej i spada sprzedaż płyt CD - pisze czwartkowy "New York Times".
2005-12-28 00:00Samsung zamierza pozbyć się pamięci
2005-12-27 15:34Samsung chce się pozbyć pamięci flash
Samsung Electronics południowokoreański producent elektroniki użytkowej zapowiedział możliwość odsprzedaży działu NAND, pamięci komputerowych typu flash. Ich nabywcą może zostać japoński koncern Sony. Dzięki ewentualnej transakcji, Sony zyskałby silny potencjał w walce z Apple Computer na polu przenośnych odtwarzaczy muzyki, w których wykorzystuje się wspomniane typy pamięci.