Czytasz dzięki

Uber uczy i leczy kierowców

opublikowano: 20-08-2020, 22:00

Uber obejmuje swoich partnerów opieką medyczną. Kierowcy będą jednak musieli na nią zasłużyć.

Usługa Uber Pro to program lojalnościowy dla kierowców promujący przywiązanie do firmy i dobre oceny wystawiane przez pasażerów. Kierowcy, którzy przystąpią do Uber Pro, zyskają dostęp do benefitów pomagających im w wykonywaniu zleceń. To między innymi rabaty na czynności związane z eksploatacją samochodu (naprawy, myjnia) oraz na paliwo. Ponadto będą mogli liczyć na szybszą pomoc działu wsparcia firmy Uber, otrzymać priorytetowy dostęp do przejazdów z lotnisk czy odblokować dodatkową funkcję, pozwalającą na sprawdzenie długości i kierunku przejazdu przed zaakceptowaniem zamówienia.

Z uwagi na to, że wielu kierowców jeżdżących dla Ubera to imigranci, firma umożliwia — również w ramach Uber Pro — dokształcanie językowe na preferencyjnych warunkach (roczne czesne za kurs za pośrednictwem platformy internetowej wynosi 55 zł).

Szczególnie ważną częścią programu jest opieka medyczna. Dzięki współpracy z grupą Lux Med kierowcy z określonymi statusami Uber Pro będą mogli skorzystać z promocyjnego pakietu medycznego w placówkach Lux Medu w całej Polsce. Uber Pro składa się z czterech poziomów: Blue, Gold, Platinum, Diamond. Na start wszyscy kierowcy, którzy zdecydują się na dołączenie do programu, otrzymują status Blue. Następnie zdobywają punkty za przejazdy (jeden punkt za każdy przejazd i trzy punkty za każdy kurs zrealizowany w godzinach szczytu) naliczane w ustalonym trzymiesięcznym okresie. W celu odblokowania benefitów na poziomie Gold, Platinum lub Diamond kierowcy muszą zebrać odpowiednią liczbę punktów, mieć oceny na poziomie co najmniej 4,85 i niski wskaźnik anulowania rezerwacji.

4,5 mln zł Tyle do tej pory zainwestował Uber w Polsce w program wsparcia kierowców przechodzących proces licencjonowania. Uruchamiana platforma Uber Pro jest jego kontynuacją.

Cztery kółka
Newsletter na temat rynku motoryzacyjnego: premiery, nowości, branżowe ciekawostki.
ZAPISZ MNIE
×
Cztery kółka
autor: Łukasz Ostruszka
Wysyłany co dwa tygodnie
Łukasz Ostruszka
Newsletter na temat rynku motoryzacyjnego: premiery, nowości, branżowe ciekawostki.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marcin Bołtryk

Polecane