Ventor Metoda małych kroków

Marta Barańska
opublikowano: 15-12-2008, 00:00

LIDERZY W REGIONACH PODKARPACKIE

1

Dbałość o pracownika jest równie ważna, jak troska o klienta. Dobrzy specjaliści, korzystający z nowoczesnych narzędzi informatycznych, to sposób na stałe zawiększanie sprzedaży.

Firmę Ventor założył w 1992 roku Janusz Urbanik. Na początku przedsiębiorstwo z Dębicy podejmowało tylko drobne prace budowlane. Teraz wznosi między innymi obiekty przemysłowe i produkuje elementy wentylacji.

— Analizujemy potrzeby rynku, dokładnie określamy klienta docelowego i standardy jakości usług — mówi Janusz Urbanik, prezes Ventora.

Najtrudniejszy etap? Okres, kiedy Ventor nie zdywersyfikował jeszcze usług i współpracował z jednym tylko klientem: firmą Kafer, wykonawcą izolacji przemysłowych.

— Koncentrowaliśmy się wówczas na produkcji izolacji przemysłowych, czyli materiałów minimalizujących straty energii w zbiornikach, rurach itp. Jeden klient nie potrafił zapewnić nam ciągłości prac — wspomina Janusz Urbanik.

Oba przedsiębiorstwa wciąż współpracują — obecnie prowadzą projekty w Norwegii i Gdańsku.

Ventor zaczął się szybciej rozwijać po wprowadzeniu komputerowego systemu zarządzania, zwiększeniu wydatków na szkolenia pracowników i stworzeniu systemu ich oceny oraz motywacji.

— W najbliższym czasie zamierzamy rekonfigurować sieć komputerową, wprowadzić pakiet szkoleń dla inżynierów i kadry biurowej oraz rozbudować siedzibę firmy — planuje Janusz Urbanik.

Strategia

Pozycję lidera zawdzięczamy skróceniu czasu realizacji zamówień, poszerzeniu oferty oraz zwiększeniu poziomu bezpieczeństwa i higieny pracy.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marta Barańska

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu