Volvo koryguje plan sprzedaży w Polsce

Półprzewodnikowy kryzys delikatnie obszedł się z Volvo w Polsce. W 2020 r. podaż aut spadła tylko symbolicznie. W 2021 r. padł historyczny rekord. Mimo to firma dokonuje korekty tegorocznego planu.

Przeczytaj artykuł i dowiedz się:

  • jak zmieniało się zainteresowanie marką Volvo w Polce w ostatniej dekadzie
  • jak zmieniły się plany sprzedażowe marki na ten rok
  • jakie są powody korekty planów

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 5 zł / miesiąc
przez pierwsze dwa miesiące
później cena wynosi 79 zł miesięcznie
Cały artykuł mogą przeczytać tylko nasi subskrybenci. Tylko teraz dostęp w promocyjnej cenie.
WYBIERZ
Rabat 30%
Basic Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ