Przy usługach Poczta Polska podaje informacje o cenie i terminie realizacji. Dla dynamicznie rozwijającego się rynku e-commerce, na którym zaczynają przeważać mikroprzedsiębiorcy, Poczta udostępnia on-line śledzenie przesyłek, lokalizację placówek pocztowych z ich danymi teleadresowymi oraz wyszukiwarkę kodów pocztowych. Portal firmowy umożliwia także możliwość zamówienia kuriera Pocztexu przez internet. Daje dostęp do kalkulatora przesyłek gabarytowych w postaci intuicyjnego cennika, a klientom instytucjonalnym, którzy podpisali umowę z Pocztą Polską, oferuje możliwość skorzystania z aplikacji elektronicznego nadawcy (EN). Sama aplikacja usprawnia i automatyzuje proces nadawania przesyłek pocztowych, umożliwia ich rejestrację, generuje dokumenty nadawcze i przekazuje je w pliku bezpośrednio do wybranej placówki pocztowej. Zawiera także dedykowane rozwiązania dla nadawców Allegro. Umożliwia też elektroniczną komunikację pomiędzy klientem, a jego opiekunem handlowym ze strony operatora pocztowego. Odświeżony portal przenosi klientów do e-sklepu filatelistycznego, który poza dostępnością w polskiej wersji, obsługuje klientów w języku angielskim i niemieckim. Już wkrótce oferta sklepu powiększy się o towary okołopocztowe, płatności online i nowe usługi dla e-commerce.
Czy wiesz, że...…nowa strona Poczty Polskiej to łatwiejszy dostęp do jej usług?
Na nowej stronie www.poczta-polska.pl, znaleźć można cały wachlarz usług z zachowaniem podziału na te dla klienta indywidualnego i klienta biznesowego, czyli „Dla Ciebie” i „Dla Biznesu”.