Dark Point Games: pełny zwrot kosztów w miesiąc po premierze gry Achilles: Survivor

Marek DruśMarek Druś
opublikowano: 2025-08-27 17:25

Zarząd Dark Point Games poinformował o wyjątkowym wyniku finansowym swojej najnowszej produkcji, gry Achilles: Survivor. Przychody brutto ze sprzedaży tytułu pozwoliły na pełne pokrycie kosztów produkcji w niespełna miesiąc od premiery pełnej wersji.

Posłuchaj
Speaker icon
Zostań subskrybentem
i słuchaj tego oraz wielu innych artykułów w pb.pl
Subskrypcja

Jak podkreśla zarząd, rezultat ten znacząco przewyższał wcześniejsze założenia budżetowe i jest najlepszym w historii firmy pod względem tempa zwrotu nakładów na produkcję oraz dynamiki sprzedaży, zarówno w fazie early access, jak i po pełnym wydaniu gry.

Plany dalszego rozwoju i sprzedaż cross-promocyjna

Zarząd spółki wskazuje, że dzięki planowanym aktualizacjom i dodatkom, sprzedaż Achilles: Survivor powinna utrzymać się na wysokim poziomie w kolejnych miesiącach.

Dodatkowo premiera gry przyczyniła się do zwiększenia sprzedaży wcześniejszego tytułu spółki – Achilles: Legends Untold, co według zarządu potwierdza skuteczność działań cross-promocyjnych oraz utrzymujący się długi ogon sprzedażowy pierwszej gry Dark Point Games.

Strategia rozwoju spółki

Zarząd podkreśla, że sukces Achilles: Survivor wzmacnia realizację strategii rozwoju spółki, opartej na tworzeniu innowacyjnych projektów gier oraz efektywnym zarządzaniu cyklem życia produktów.

Szczegółowe dane dotyczące sprzedaży oraz plany dalszego rozwoju zostaną przedstawione w raporcie kwartalnym za III kwartał 2025 roku.