DOM PERIGNON INSPIRUJE SZTUKĘ
W ROLI GOSPODARZA: Jan Wejchert, szef ITI Polska, pełnił honory domu w imieniu gospodarzy wystawy
— Klubu Polskiej Rady Biznesu (na fotografii po lewej w towarzyskiej pogawędce z Partrickiem Shelley, przedstawicielem Dom Perignon).
Pałac Sobańskich gościł ostatnio niecodzienną wystawę fotografii, autorstwa Keiichi Tahary, inspirowanych szampanem Dom Perignon. Ten mariaż sztuki i biznesu przyciągnął do siedziby Klubu Polskiej Rady Biznesu znakomitych gości reprezentujących oba te środowiska, do których adresowany jest sam produkt.
Pałac Sobańskich jest jednym z niewielu miejsc na świecie, które gościły tę wystawę. Zgodnie, bowiem z założeniem Dom Perignon, wydarzenie ma zachować elitarny charakter, podobnie jak oferowane przez firmę szampańskie wina. Tej samej zasadzie podporządkowano dobór gości — potencjalnych adresatów produktu. Na liście zaproszonych osób znalazły się takie nazwiska, jak Alan Starski, znany scenograf, i jego nauczyciel prof. Jerzy Mierzejewski, Witold Sadowski, wiceprezes ITI Poland, Krzysztof Żmijewski, prezes Polskich Sieci Elektroenergetycznych, Włodzimierz Paszkowski, wiceprezes AmerBanku, Marek Janicki, szef McCann-Erickson, Krzysztof Kolberger, jeden z licznie przybyłych na imprezę aktorów. Także wydarzenia artystyczne stanowiące element promocji win szampańskich z piwnic Dom Perignon mają charakter elitarny. Taki był pokaz mody związanej z Moet et Chandon, podobnie jak inspirowana szampanem wystawa fotografii Keiichi Tahary. Towarzyszącą jej degustację osobiście poprowadził Richard Geoffroy, szef piwnic Dom Perignon.
— Każdy rocznik Dom Perignon to oryginalne połączenie stylu i charakteru sezonu, to subiektywne zaangażowanie producenta — zachwalał rocznik 1992 Richard Geoffroy.