Firma, specjalizująca się w udostępnianiu przestrzeni dyskowej w tzw. usłudze chmury i wymianie plików sprzedaje 36 mln akcji w przedziale od 16 USD do 18 USD.

Wartość amerykańskiego przedsiębiorstwa podczas pierwszej rundy finansowania w 2014 r. była szacowana na około 10 mld USD. Tym samym byłaby jedną z największych firm technologicznych w USA, która ma być notowana na rynku krajowym w ciągu kilku lat. W 2015 r. na rynek publiczny trafiła firma First Data Corp., przy wartości na poziomie około 14 mld USD, i była to największa oferta IPO w minionych pięciu latach.
Dropbox twierdzi, że ma ponad 500 mln zarejestrowanych użytkowników, a 11 mln płaci za dodatkowe funkcje i uslugi.
Firma zbliża się do progu rentowności, w prospekcie emisyjnym napisała, że ma skupić się na tym, by zachęcić i zdobyć większą liczbę użytkowników płacących za świadczone usługi.
Przychody firmy wzrosły o 30 proc. w ubiegłym roku do 1,1 mld USD z 845 mln w roku 2016. Dropbox ograniczył przy tym stratę netto do 112 mln USD z 210 mln.
Firma planuje wprowadzenie swoich walorów do obrotu na rynku Nasdaq Global Select.