Czytasz dzięki

Ekologia rozpycha się w siłowniach

ŁO
opublikowano: 25-08-2020, 22:00

Pandemia zadała branży fitness kilka mocnych ciosów, a zanosi się na to, że to jeszcze nie koniec walki.

Przed koronawirusem Polacy coraz chętniej chodzili na siłownie, ale lockdown zrobił swoje. Nie oznacza to jednak, że nagle przestaliśmy dbać o sprawność. Więcej ćwiczymy w domu. Elbląska spółka IMG, do której należy marka Gipara Fitness, właśnie pochwaliła się, że będzie sprzedawała matę treningową Ergo-Eco, która produkowana jest z pianki o nazwie Green Eva. Zapewnia, że pianka powstaje z certyfikowanych upraw trzciny cukrowej w Brazylii, a jej wytwarzanie daje ujemny bilans emisji CO 2. To propozycja dla tych, którzy czuli dyskomfort, ćwicząc na macie z tworzywa sztucznego.

— Ekologiczna mata do ćwiczeń, w 86 proc. wykonana z trzciny cukrowej, to element rewolucji na rynku fitness w Polsce, którą zapoczątkowaliśmy i sukcesywnie realizujemy. Budowanie oferty opartej na rozwiązaniach przyjaznych dla planety to dla nas priorytet. Już obecnie w wielu siłowniach ludzie ćwiczą w naszych ubraniach produkowanych z butelek PET czy na urządzeniach cardio z linii ECO-POWR, w których energia kinetyczna generowana przez ćwiczących jest zamieniana na energię elektryczną — mówi Arkadiusz Paszun, prezes IMG.

Matę można kupić za prawie 245 zł. Firma chce skusić nie tylko klientów indywidualnych. Właściciele siłowni w czasie kryzysu raczej niechętnie zdecydują się na wymianę sprzętu, więc przygotowała program, który ma ich do tego zachęcić. Przy zakupie 30 mat z trzciny cukrowej odbiera stare maty z siłowni i poddaje rozdrobnieniu. Proszek wypełni pufy wypoczynkowe, które trafią z powrotem do klubu. Firma IMG weszła na rynek ponad dwie dekady temu, zaczynając jako przedstawiciel azjatyckich i amerykańskich producentów ciężkiego sprzętu do ćwiczeń. Kilka lat temu stworzyła markę Gipara dla drobniejszych akcesoriów.

Puls Biznesu po godzinach
Newsletter, który pozwoli odpocząć od codziennych newsów. Sylwetki ludzi biznesu, trendy, reportaże i podcasty
ZAPISZ MNIE
×
Puls Biznesu po godzinach
autor: Marcin Goralewski
Wysyłany raz w tygodniu
Marcin Goralewski
Newsletter, który pozwoli odpocząć od codziennych newsów. Sylwetki ludzi biznesu, trendy, reportaże i podcasty
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ŁO

Polecane