Wyrównany bazowy zysk ma wynieść około 1,125 mld EUR przy wcześniej zakładanych widełkach 1,075-1,125 mld EUR.

Marża na wspomnianym zysku powinna kształtować się na poziomie około 32,5 proc. przy przedziale 31-32,5 proc.
Choć całkowite dostawy pojazdów Ferrari zmniejszyły się w III kw. o 6,5 proc. w porównaniu z analogicznym okresem 2019 r. były zgodne z założeniami firmy z logo „stojącego dęba konia” po okresie siedmiotygodniowego wstrzymania produkcji z powodu pandemii koronawirusa. Na dodatek dostawy najbardziej rentownych i najmocniejszych samochodów 12 cylindrowych, w tym modelu Monza, wzrosły w okresie lipiec-wrzesień o 15,4 proc.
W III kw. wyrównany zysk EBITDA zwiększył się o 6,4 proc. do 330 mln EUR i przebił medianę oczekiwań analityków na poziomie 299 mln EUR.