Galileo Medical zwiększyło zasięg. Przejęło MKK Trimed, klinikę zdrowia psychicznego

Magdalena GłowackaMagdalena Głowacka
opublikowano: 2025-11-04 17:46

Sieć klinik psychologiczno-fizjoterapeutycznych Galileo Medical przejęła łódzką przychodnię MKK Trimed. Transakcja jest kolejnym krokiem w realizacji strategii konsolidacji rynku usług medycznych przyjętej przez spółkę.

Przeczytaj artykuł i dowiedz się:

  • Jakie specjalizacje medyczne łączy Galileo Medical?
  • Jakie są plany rozwoju Galileo Medical w Polsce?
  • Jakie znaczenie ma przejęcie MKK Trimed dla Galileo Medical?
Posłuchaj
Speaker icon
Zostań subskrybentem
i słuchaj tego oraz wielu innych artykułów w pb.pl
Subskrypcja

Galileo Medical to sieć klinik psychologiczno-fizjoterapeutycznych założona przez Gabriela Kermiche i Grzegorza Ciężadłę. Spółka ma ambicje konsolidować rynek.

Spółka zarządzająca klinikami przejęła 100 proc. udziałów w MKK Trimed, prywatnej przychodni zdrowia psychicznego z Łodzi. Galileo Medical ma dwie przychodnie w Warszawie, po jednej w Piasecznie i Elblągu, oraz całodobowy ośrodek psychoterapeutyczny w Piasecznie. Łódzka przychodnia będzie pierwszą w tym mieście.

MKK Trimed świadczy usługi w ramach kontraktu z Narodowym Funduszem Zdrowia i w segmencie komercyjnym. Oprócz klasycznej działalności w ramach poradni, prowadzi dwa dzienne oddziały, ogólnopsychiatryczny i zaburzeń nerwicowych.

Zdaniem Grzegorza Ciężadło, prezesa i współzałożyciela Galileo Medical, rynek zdrowia w Polsce potrzebuje konsolidacji i integracji, zarówno w obszarze fizjoterapii, jak i zdrowia psychicznego. Transakcja to dla Galileo Medical kolejny krok w budowie sieci placówek oferujących kompleksową opiekę nad pacjentem. Model opracowywany przez spółkę bazuje na współpracy ortopedów, fizjoterapeutów, psychiatrów i psychologów.

Po przejęciu łódzkiej kliniki, Grupa Galileo Medical ma sześć placówek w czterech miastach. Współpracuje z ponad stu specjalistami, m.in. ortopedami, neurologami, fizjoterapeutami, psychiatrami, psychologami i psychoterapeutami.

Strategia firmy zakłada ekspansję, uruchomienie oferty wellbeing dla firm i wprowadzenie nowych usług, w tym rozwój e-commerce dla pacjentów.