Przedmiotowy projekt zakłada stworzenie narzędzia do prowadzenia badań rynkowych za pośrednictwem Internetu. Wśród przyszłych odbiorców wskazuje się segment B2B, ze szczególnym uwzględnieniem przedsiębiorstw z sektora MSP. W wyniku realizacji projektu powstanie e-usługa pod postacią serwisu internetowego wspomagającego procesy związane z działalnością marketingową. Zastosowanie narzędzia pozwoli przedsiębiorstwom na zminimalizowanie ryzyka związanego z ewentualnym niedostosowaniem produktów i usług do oczekiwań potencjalnej grupy docelowej.
Przedmiotowy projekt stanowi ważny element realizowanej przez Spółkę strategii dywersyfikacji. Jej celem jest zróżnicowanie źródeł przychodów oraz zwiększenie niezależności od rynku reklamy internetowej.
Podstawa prawna: § 3 ust. 1 Załącznika nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu - "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect"
Osoby reprezentujące spółkę:
- Piotr Prajsnar - Prezes Zarządu