LSI SOFTWARE S.A.: Zmiany w składzie Radzie Nadzorczej

opublikowano: 2009-07-31 12:59

Spis treści:

1. RAPORT BIEŻĄCY

2. MESSAGE (ENGLISH VERSION)

3. INFORMACJE O PODMIOCIE

4. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO
Raport bieżący nr 34 / 2009
Data sporządzenia: 2009-07-31
Skrócona nazwa emitenta
LSI SOFTWARE S.A.
Temat
Zmiany w składzie Radzie Nadzorczej
Podstawa prawna
Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
Treść raportu:
Podstawa prawna:
§ 5 ust. 1 pkt 22) i § 28 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 lutego 2009 r. w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych oraz warunków uznawania za równoważne informacji wymaganych przepisami prawa państwa niebędącego państwem członkowskim (Dz.U. Nr 33 z dnia 28.02.2009 r., poz. 259)

Zarząd LSI Software SA informuje, że w dniu 30 lipca 2009 Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie powołało Radę Nadzorczą kolejnej kadencji. Skład Rady Nadzorczej :

Piotr Wilkowski – Przewodniczący Rady Nadzorczej

Pan Piotr Wilkowski pełni funkcję Przewodniczącego Rady Nadzorczej Emitenta nieprzerwanie od 06.05.2002 r. Pan Piotr Wilkowski nie jest zatrudniony w Spółce na podstawie umowy o pracę.
Pan Paweł Wilkowski posiada wykształcenie wyższe (magister filologii angielskiej) – ukończył Wydział Filologii Angielskiej na Uniwersytecie Łódzkim.
Pan Piotr Wilkowski ukończył ponadto następujące kursy i szkolenia:
1986-1987 – podyplomowe Studium Handlu Zagranicznego na Uniwersytecie Łódzkim,
1993 – 1994 – Performance Management Systems (level 1 i level 2),
1997 – Capital Effectiveness,
1999 – 2001 – Professional Helling Skills (level 1 i level 2).
Pan Piotr Wilkowski zdobywał wiedzę i doświadczenie w zarządzaniu, kolejno pracując:
1)w latach 1986-1989 w TRICOT Sp. z o.o. – jako Zastępca Kierownika Działu Eksportu;
2)w latach 1990-1997 – w Noratex Sp. z o.o. jako Dyrektor Generalny;
3)w latach1995-1997 – w Inatex Sp. z o.o. jako Dyrektor Generalny;
4)od roku 1997 – w Sonoco-Alcore Sp. z o.o. jako Dyrektor Generalny pełniący funkcję Prezesa Zarządu;
5)od roku 2005 – w Sonoco-Alcore ZAO Russia jako Dyrektor Zarządzający.
Pan Piotr Wilkowski był lub jest członkiem organów administracyjnych, zarządzających lub nadzorczych w następujących podmiotach:
-Sonoro-Alcore Sp. z o.o. – Prezes Zarządu, Dyrektor Generalny (od 1995 r. i obecnie);
-Sonoco-Alcore ZAO Russia – Dyrektor Zarządzający (od 2005 r. i obecnie).
Pan Piotr Wilkowski jest wspólnikiem Pakservice S.C.
Pan Piotr Wilkowski nie posiada akcji Emitenta. Pan Piotr Wilkowski nie prowadzi działalności konkurencyjnej wobec emitenta oraz nie jest wspólnikiem w konkurencyjnej spółce cywilnej lub osobowej, ani nie jest członkiem organu konkurencyjnej spółki kapitałowej, ani jakiejkolwiek innej konkurencyjnej osoby prawnej, a także nie figuruje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych prowadzonym na podstawie ustawy o KRS.

Edward Sierański – Wiceprzewodniczący Rady Nadzorczej

Pan Edward Sierański pełnił funkcję Wiceprzewodniczącego Rady Nadzorczej Spółki w latach 2001- 2007. Pan Edward Sierański nie jest zatrudniony w Spółce na podstawie umowy o pracę.
Pan Edward Sierański posiada wykształcenie wyższe (dr nauk technicznych) – ukończył Politechnikę Łódzką. Ponadto jest absolwentem Studiów Podyplomowych Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie w zakresie Zarządzania Wartością Firmy.
Pan Edward Sierański ukończył ponadto następujące kursy i szkolenia:
1992 r. – "Analiza strategiczna przedsiębiorstwa" – Grupa Bossard,
1996 r. – "Szkolenie dla dyrektorów funduszy Venture Capital" – Northern Venture Managers Limited,
1998 r. – "Analiza fundamentalna i diagnostyka przedsiębiorstw" – Francuski Instytut Zarządzania,
1999 r. – "Studia profesjonalnego zarządzania funduszami kapitałowymi" – European Venture Capital Association,
2001 r. - 2004 r. – "Analiza finansowa i ocena inwestycji", "Wycena przedsiębiorstwa, negocjacje", "Zasady nadzoru korporacyjnego w przedsiębiorstwie", "Metody maksymalizacji wartości przedsiębiorstwa", "Fuzje i przejęcia w Polsce" – Eurofinance Training.
Pan Edward Sierański zdobywał wiedzę i doświadczenie w zarządzaniu, kolejno pracując:
-w latach 1980-1991 na Politechnice Łódzkiej – jako adiunkt;
-w latach 1986-1990 na Placówce Zagranicznej w Algierii (kontrakt z Polservice) jako wykładowca uniwersytecki;
-w latach 1992- 1997 – w Fundacji "Inkubator" w Łodzi jako Członek Rady Fundacji;
-w latach 1994-1997 – w Radzie ds. Polityki Regionalnej przy Komitecie Ekonomicznym Rady Ministrów jako Członek Rady;
-w latach 1992-1998 – w Łódzkiej Agencji Rozwoju Regionalnego SA jako Prezes Zarządu;
-od roku 1998 – w Regionalnych Funduszach Inwestycji Sp. z o.o. jako Prezes Zarządu.
Pan Edward Sierański był lub jest członkiem organów administracyjnych, zarządzających lub nadzorczych w następujących podmiotach:
Regionalne Fundusze Inwestycji Sp. z o.o. – Prezes Zarządu, (od 1998 r. i obecnie);
-LSI SOFTWARE SA – Wiceprzewodniczący Rady Nadzorczej (od 2001 do 2007);
-Park Miniatur SA – Członek Rady Nadzorczej (od 2006 i obecnie);
-Łódzka Agencja Rozwoju Regionalnego SA – Prezes Zarządu (w latach 1992-1998);
-Centrum Filmowe Helios SA – Członek Rady Nadzorczej (w latach 2000-2001);
-Eurostan Sp. o.o. – Członek Rady Nadzorczej (w okresie styczeń-sierpień 2003 r.).
Pan Edward Sierański nie jest obecnie, ani w okresie ostatnich pięciu lat nie był wspólnikiem w żadnej spółce kapitałowej ani osobowej.
Pan Edward Sierański bezpośrednio nie posiada akcji Emitenta. Pan Edward Sierański jest członkiem organów zarządzających Regionalnych Funduszy Inwestycji Sp. z o.o., które posiadają akcje Emitenta. Pan Edward Sierański nie prowadzi działalności konkurencyjnej wobec emitenta oraz nie jest wspólnikiem w konkurencyjnej spółce cywilnej lub osobowej, ani nie jest członkiem organu konkurencyjnej spółki kapitałowej, ani jakiejkolwiek innej konkurencyjnej osoby prawnej, a także nie figuruje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych prowadzonym na podstawie ustawy o KRS.

Jan Jeżak - Członek Rady Nadzorczej

Profesor Uniwersytetu Łódzkiego, Kierownik Katedry Zarządzania Przedsiębiorstwem w tej Uczelni. Jest znanym w Polsce ekspertem w dziedzinie strategii przedsiębiorstw oraz nadzoru właścicielskiego. Autor ponad 130 publikacji oraz wielu referatów wygłoszonych na konferencjach zagranicznych. Wykładowca studiów Executive MBA w PAM Center przy Uniwersytecie Łódzkim oraz na studiach podyplomowych MBA w Uniwersytecie Szczecińskim. Wykładał w uniwersytetach w Pittsburghu, Chicago oraz Uniwersytecie Europejskim Viadrina we Frankfurcie nad Odrą.
Przewodniczący Rady Zarządzającej Polsko-Amerykańskiego Centrum Zarządzania (PAM Center) przy Uniwersytecie Łódzkim. Przewodniczący Rady Akceleratora Technologii przy Uniwersytecie Łódzkim (Umowa Offsetowa między Uniwersytetem Łódzkim a Uniwersytetem Stanowym w Austin w Teksasie).
Członek Euro-Asia Management Studies Association (EMSA), członek Congress of Political Economists (COPE) International.
Członek Komitetu Nauk Organizacji i Zarządzania PAN, członek Komitetu Redakcyjnego kwartalnika PAN "Organizacja i Kierowanie", członek Zespołu Nauk Społecznych i Prawnych (H-2) przy Ministrze Edukacji i Nauki, przewodniczący Głównej Rady Naukowej Towarzystwa Organizacji i Kierownictwa w Warszawie, członek Kapituły Klubu Profesjonalnych Menedżerów przy Towarzystwie Naukowym Organizacji i Kierownictwa, Oddział w Łodzi,
Przewodniczący Rady Fundacji Rozwoju Przedsiębiorczości w Łodzi, członek Zarządu Fundacji Edukacyjnej Przedsiębiorczości w Łodzi, członek Polskiego Instytutu Dyrektorów w Warszawie.
Doradca i konsultant wielu polskich spółek. W latach 1995-2005, przewodniczący lub członek rad nadzorczych w kilku spółkach akcyjnych, w tym w latach 1995-2001 Przewodniczący Rady Nadzorczej Pierwszego NFI-Fund.1.
Pan Jan Jeżak nie jest zatrudniony w Spółce na podstawie umowy o pracę. Pan Jan Jeżak nie prowadzi działalności konkurencyjnej wobec emitenta oraz nie jest wspólnikiem w konkurencyjnej spółce cywilnej lub osobowej, ani nie jest członkiem organu konkurencyjnej spółki kapitałowej, ani jakiejkolwiek innej konkurencyjnej osoby prawnej, a także nie figuruje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych prowadzonym na podstawie ustawy o KRS.

Paweł Podgórny – Członek Rady Nadzorczej

Pan Paweł Podgórny pełni funkcję Członka Rady Nadzorczej od marca 2007 roku. Pan Paweł Podgórny nie jest zatrudniony w Spółce na podstawie umowy o pracę.
Wcześniej pełnił funkcje Członka Zarządu LSI Software SA nieprzerwanie od 29.04.1999 r. Pan Paweł Podgórny posiada wykształcenie wyższe (magister inż. elektryk) – ukończył Politechnikę Łódzką.
Pan Paweł Podgórny zdobywał wiedzę i doświadczenie w zarządzaniu, kolejno pracując:
1)w latach 1985-1991 w Instytucie Elektroenergetyki Politechnik Łódzkiej – jako asystent-stażysta, asystent, starszy asystent;
2) w latach 1994-2001 – w Geosoft Sp. z o.o. – jako informatyk, wdrożeniowiec, kierownik działu wdrożeń, wiceprezes zarządu;
3)od maja 1999 roku w LSI SOFTWARE SA - jako Dyrektor ds. Wdrożeń pełniący funkcję Członka Zarządu.
Pan Paweł Podgórny posiada 104.815 akcji Emitenta, co stanowi 3,21% jego kapitału zakładowego i 1,41% głosów na Walnym Zgromadzeniu Spółki.
Pan Paweł Podgórny nie prowadzi działalności konkurencyjnej wobec emitenta oraz nie jest wspólnikiem w konkurencyjnej spółce cywilnej lub osobowej, ani nie jest członkiem organu konkurencyjnej spółki kapitałowej, ani jakiejkolwiek innej konkurencyjnej osoby prawnej, a także nie figuruje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych prowadzonym na podstawie ustawy o KRS.

Krzysztof Kalinowski – Członek Rady Nadzorczej

Pan Krzysztof Kalinowski pełni funkcję Członka Rady Nadzorczej Emitenta od 06.09.2005 r. Pan Krzysztof Kalinowski nie jest zatrudniony w Spółce na podstawie umowy o pracę. Pan Krzysztof Kalinowski posiada wykształcenie wyższe (mgr prawa) – jest absolwentem Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu Wydział Prawa i Administracji.
Pan Krzysztof Kalinowski zdobywał wiedzę i doświadczenie w zarządzaniu, kolejno pracując:
- w latach 1989-1991 w "Intertricot" Sp. z o.o. – jako handlowiec, kierownik salonu "Black Jack" (Cottonfield);
- w latach 1991-1994 – jako właściciel salonu z wykładzinami "GERFLOR" oraz artykułami wyposażenia wnętrz;
- w latach 1994-1997 – jako właściciel salonu z importowaną odzieżą dziecięcą i młodzieżową w Łodzi w ramach prowadzonej działalności gospodarczej pod firmą INTERIOR;
- w latach 1997-1999 – jako współwłaściciel spółki cywilnej "5.10.15.II" (prowadzenie salonu z odzieżą dziecięcą w Łodzi);
- w latach 1991-2000 – jako właściciel Firmy Handlowej "Interior" w ramach prowadzonej działalności gospodarczej;
- w latach 1997- 2000 – w "Noratex" Sp. z o.o. w Łodzi jako przedstawiciel handlowy, Dyrektor ds. produkcji i handlu;
- od roku 2000 i obecnie – w "JOSE" w Poznaniu jako Dyrektor ds. handlowych.
Pan Krzysztof Kalinowski był lub jest członkiem organów administracyjnych, zarządzających lub nadzorczych w następujących podmiotach:
-LSI SOFTWARE SA – Członek Rady Nadzorczej (od 06.09.2005 r. i obecnie);
-"JOSE" w Poznaniu – Dyrektor ds. handlowych (od 16.10.2000 r. i obecnie);
-"Noratex" Sp. z o.o. – Dyrektor ds. produkcji i handlu (w latach 1999-2000).
Pan Krzysztof Kalinowski nie posiada akcji Emitenta. Pan Krzysztof Kalinowski nie prowadzi działalności konkurencyjnej wobec emitenta oraz nie jest wspólnikiem w konkurencyjnej spółce cywilnej lub osobowej, ani nie jest członkiem organu konkurencyjnej spółki kapitałowej, ani jakiejkolwiek innej konkurencyjnej osoby prawnej, a także nie figuruje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych prowadzonym na podstawie ustawy o KRS.

MESSAGE (ENGLISH VERSION)

INFORMACJE O PODMIOCIE    >>>

PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
Data Imię i Nazwisko Stanowisko/Funkcja Podpis
2009-07-31 Grzegorz Siewiera Paweł Tarnowski Prezes Zarządu Wiceprezes Zarządu