PZU SA: Zmiana porządku obrad Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia PZU SA zwołanego na dzień 18 stycznia 2017 roku

opublikowano: 2016-12-27 15:57

Spis treści:

1. RAPORT BIEŻĄCY

2. MESSAGE (ENGLISH VERSION)

3. INFORMACJE O PODMIOCIE

4. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ


Spis załącznikĂłw:
Wniosek_Skarbu_Panstwa.pdf  (RAPORT BIEŻĄCY)

KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO
Raport bieżący nr 90 / 2016
Data sporządzenia: 2016-12-27
Skrócona nazwa emitenta
PZU SA
Temat
Zmiana porządku obrad Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia PZU SA zwołanego na dzień 18 stycznia 2017 roku
Podstawa prawna
Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
Treść raportu:
Zarząd Powszechnego Zakładu Ubezpieczeń Spółki Akcyjnej („Spółka”, „PZU SA”) informuje, iż w dniu
27 grudnia 2016 roku Spółka otrzymała od Skarbu Państwa Rzeczypospolitej Polskiej („Skarb Państwa”), jako akcjonariusza reprezentującego ponad 5% kapitału zakładowego Spółki żądanie umieszczenia
w porządku obrad Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia Spółki, zwołanego na dzień 18 stycznia 2017 roku, punktu w brzmieniu – „Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia liczebności Rady Nadzorczej”, wraz z uzasadnieniem oraz projektem uchwały, zgłoszone na podstawie art. 401 § 1 ustawy z dnia 15 września 2000 roku Kodeks spółek handlowych.

Na żądanie akcjonariusza zmieniony został porządek obrad Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia Spółki, poprzez dodanie punktu w brzmieniu – „Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia liczebności Rady Nadzorczej”, wobec czego uległ zmianie pkt 7 porządku obrad oraz dotychczasowe pkt 7 - 9 porządku obrad zostały oznaczone numerami 8 - 10.

W związku z powyższym Spółka ogłasza następujący zmieniony porządek obrad:

1. Otwarcie obrad Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia.
2. Wybór Przewodniczącego Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia.
3. Stwierdzenie prawidłowości zwołania Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia i jego zdolności do podejmowania uchwał.
4. Przyjęcie porządku obrad.
5. Podjęcie uchwały w sprawie zasad kształtowania wynagrodzeń Członków Zarządu.
6. Podjęcie uchwały w sprawie zasad kształtowania wynagrodzeń Członków Rady Nadzorczej.
7. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia liczebności Rady Nadzorczej.
8. Podjęcie uchwał w sprawie zmian w składzie Rady Nadzorczej.
9. Podjęcie uchwały w sprawie rozstrzygnięcia o kosztach zwołania i odbycia Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia.
10. Zamknięcie obrad Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia.

W załączeniu Zarząd PZU SA przekazuje przedmiotowy wniosek Skarbu Państwa.

Podstawa prawna: § 38 ust. 1 pkt 4 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 lutego 2009 roku w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych oraz warunków uznawania za równoważne informacji wymaganych przepisami prawa państwa niebędącego państwem członkowskim.
Załączniki
Plik Opis
Wniosek Skarbu Państwa.pdfWniosek Skarbu Państwa.pdf Wniosek Skarbu Państwa

MESSAGE (ENGLISH VERSION)

INFORMACJE O PODMIOCIE    >>>

PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
Data Imię i Nazwisko Stanowisko/Funkcja Podpis
2016-12-27 Marcin Góral Dyrektor Biura Compliance - Pełnomocnik Zarządu ds. realizacji giełdowych obowiązków informacyjnych Marcin Góral