Przychody spółki spadły o 17,7 proc. do 64,6 mln zł, a zysk operacyjny wzrósł z 1,04 do 3,56 mln zł. Zysk EBITDA to 5,2 mln zł (+1,4 mln zł r/r).
Rentowność brutto sprzedaży wzrosła z 18,5 proc. do 28 proc. wskutek wzrostu cen wyrobów gotowych i półfabrykatów oraz ustabilizowania się cen energii i gazu, które są składnikami procesu produkcji.
Po sześciu kwartałach roku obrotowego 2022 (to okres od kwietnia 2022 r. do września 2023 r.) przychody spółki wynoszą 415 mln zł (+2 proc.), EBITDA 34,1 mln zł (+77 proc.), a zysk netto 5,9 mln zł (było 16 mln zł straty).
Harper Hygienics specjalizuje się w produkcji wyrobów kosmetyczno-higienicznych pod marką Cleanic oraz Kindii, a także w produkcji ściereczek gospodarczych pod marką Prestro.