Bank jest obecny w sześciu największych miastach w Polsce działając w segmencie obsługi firm.
"Koncentrujemy się na dopomożeniu polskim firmom w rozwijaniu operacji zagranicznych, nasze przedstawicielstwa w Warszawie i pięciu innych miastach są dla polskiego biznesu furtką do światowej sieci usług bankowych obejmującej Europę, Amerykę Płn., Łacińską i Azję. Upowszechniamy też na polskim rynku najlepsze produkty stosowane w globalnej bankowości" - podkreślił Keir.
Oferta międzynarodowego rachunku bankowego (ang. international account) jest próbą wejścia HSBC w segment usług bankowych dla klientów indywidualnych, lub firm, które rozliczają się z partnerami, głównie w kracjach pozaeuropejskich.
HSBC nie ma w planach zwiększenia liczby oddziałów, ale na polskim rynku szuka nowych możliwości: "Na razie nasza obecność w Polsce będzie zlokalizowana w największych miastach, ale dzięki nowym technologiom będziemy starali się dotrzeć do większej liczby klientów" - dodał.(asw)
(PAP)