Hugo Boss prognozuje wyższą sprzedaż i zyski

opublikowano: 15-11-2018, 09:16

Znana niemiecka marka odzieżowa Hugo Boss oczekuje zwiększenia dynamiki wzrostu przychodów i zysków. Firma ma w tym pomóc większe spersonalizowanie oferty i szybsza reakcja na zmiany w trendach.

Spółka prognozuje, że przychody będą rosły średnio o 5 do 7 proc. (bez uwzględniania wahań walutowych) w ciągu kolejnych czterech lat. Ma to pozwolić na wzrost marży operacyjnej do 15 proc. do 2022 r. 

Zobacz więcej

Hugo Boss

Bloomberg

Firma podkreśla, że dla branzy w jakiej działa (luksusowych wyrobów) kluczowym czynnikiem stała się szybkość z jaką producenci są w stanie reagować na zmiany na rynku. 

Hugo Boss planuje w większym stopniu polegać na rozwoju w Azji, gdzie prognozuje wzrost sprzedaży o co najmniej 10 procent rocznie do 2022 r., szczególnie w Chinach. Obecnie region stanowi 15 procent sprzedaży firmy.

Niemiecka spółka chce także bardziej skupić się na rozwoju sprzedaży online, przewidując, że do 2022 r. przychody z handlu elektronicznego wzrosną czterokrotnie. 

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Tadeusz Stasiuk, Bloomberg

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Wyniki spółek / Hugo Boss prognozuje wyższą sprzedaż i zyski