Nowa linia będzie bazować na międzynarodowym lotnisku Narita i zaoferuje loty do Azji, Europy i obu Ameryk.

Nienazwana do tej pory linia lotnicza planuje uruchomienie lotów od lata 2020 r. obsługiwane przez dwa szerokokadłubowe Boeingi 787-8.
JAL zainwestuje od 10 do 20 mld jenów (91-183 mln USD) w ten biznes. Przewoźnik zakłada, że osiągnie rentowność w ciągu trzech lat od uruchomienia.
Loty budżetowe zaczęły powoli wkraczać na jaoński ryneki, na którym dominują przewoźnicy JAL i ANA Holdings, oferujący pełny zakres usług, a także mają rozwiniętą szybką sieć kolejową. Jednak wraz z rosnącą liczbą turystów z Azji, dwie czołowe japońskie linie lotnicze zamierzają rozszerzyć swoją ofertę o tanie połączenia, z których mogliby skorzystać mniej majętni turyści i podróżujący.
JAL zamierza do przedsięwzięcia dopuścić inwestorów zewnętrznych, które będzie skonsolidowaną spółką zależną.