Jedzenie z Pyszne.pl na kreskę

opublikowano: 11-10-2021, 20:00

Twisto, operator odroczonych płatności, ma apetyt na branżę gastronomiczną. Najpierw nawiązał współpracę z Pizza Hut, a teraz z Pyszne.pl.

Rynek BNPL (buy now, pay later) dynamicznie się rozwija i rozpycha w kolejnych branżach. Działający na nim fintech Twisto ogłosił w maju partnerstwo z Pizza Hut – jedną z najpopularniejszych sieci pizzerii – a teraz z Pyszne.pl – liderem internetowego zamawiania jedzenia z ok. 40-procentowym udziałem w rynku.

30proc.

Już co najmniej taki odsetek największych sprzedawców w Polsce oferuje odroczone płatności – informuje Twisto.

Pionierski ruch lidera

Klienci platformy gastronomicznej mogą od kilku tygodni opłacić posiłki z całej oferty po 30 dniach, a mając konto w Twisto po 45 dniach – bez dodatkowych kosztów.

– Bacznie obserwujemy zmiany preferencji na rynku. Jako lider chcemy oferować innowacyjne funkcjonalności w wielu obszarach, takich jak płatności czy dostawy jedzenia. Jako pierwszy serwis do zamawiania jedzenia online wdrożyliśmy odroczone płatności, co ułatwi użytkownikom naszej aplikacji korzystanie z niej i zaspokoi potrzeby jeszcze większej liczby konsumentów – mówi Arkadiusz Krupicz, współzałożyciel i dyrektor zarządzający Pyszne.pl.

– Czas pokaże, jakie będzie zainteresowanie, ale nie spodziewam się istotnego wpływu tego rozwiązania na wyniki Pyszne.pl i sytuację na rynku. Traktuję to bardziej jako ciekawostkę dla osób, które już zamawiają jedzenie przez internet, niż szansę na przyciągnięcie nowych konsumentów – komentuje Paweł Aksamit, prezes Stavy, firmy kurierskiej obsługującej m.in. restauracje.

Dynamiczny wzrost:
Dynamiczny wzrost:
Pyszne.pl, którym kieruje Arkadiusz Krupicz, zwiększyło w 2020 r. przychody r/r o ok. 75 proc. do ok. 170 mln zł i szuka różnych sposobów, by umacniać się na pozycji lidera.
Tomasz Walków

Odroczone płatności w nowych branżach

Twisto – we współpracy z PayU – oferuje odroczone płatności kilkunastu tysiącom e-sklepów w Polsce, w tym sieciom Neonet, GoSport i W.Kruk.

– Wdrożenie rozwiązania BNPL w firmach z kolejnych branż to naturalny krok w rozwoju rynku – jeszcze rok temu odraczanie płatności kojarzyło się z branżą modową, o czym decydowała chęć przymierzenia produktu przed dokonaniem płatności. Dziś konsumenci płacą z Twisto za zakupy spożywcze, chemię domową, leki czy – tak jak w przypadku Pizza Hut i Pyszne.pl – za jedzenie z opcją dostawy. Użytkownicy płacą z nami za codzienne zakupy, dlatego też decydują się na tę odroczone płatności przy zamawianiu jedzenia – mówi Adam Miziołek, dyrektor regionalny Twisto.

Chodzi nie tylko o pieniądze:
Chodzi nie tylko o pieniądze:
Adam Miziołek, dyrektor regionalny Twisto, przekonuje, że użytkownicy cenią sobie nie tylko płatność z opóźnieniem, ale też łatwość w finalizacji transakcji oraz jej bezpieczeństwo.
materiały prasowe
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane