Krychowiak rusza z kosmetycznym biznesem

Piłkarska gwiazda rozwija markę męskich kosmetyków wspólnie z firmą Lajuu, w którą zaangażowała się wcześniej Weronika Rosati.

Przeczytaj artykuł i dowiedz się:

  • dlaczego Grzegorz Krychowiak postanowił wspólnie z Lajuu rozwijać markę męskich kosmetyków
  • na jakie przychody liczy spółka w najbliższych latach
  • jaki ma plan rozwoju oferty i geograficznej ekspansji
  • jak Lajuu układa się rozpoczęta rok temu współpraca z Weroniką Rosati
  • jak ekspertka ocenia partnerstwo z Grzegorzem Krychowiakiem oraz modela rozwijania biznesu wspólnie z celebrytami

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 5 zł / miesiąc
przez pierwsze dwa miesiące
później cena wynosi 79 zł miesięcznie
Cały artykuł mogą przeczytać tylko nasi subskrybenci. Tylko teraz dostęp w promocyjnej cenie.
WYBIERZ
Rabat 30%
Basic Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ