LPP oczekuje osiągnięcie progu rentowności w Niemczech za 3-4 lata

ISBNews
opublikowano: 20-08-2015, 11:23

LPP spodziewa się osiągnięcia progu rentowności działalności w Niemczech za 3-4 lata, poinformował wiceprezes Przemysław Lutkiewicz.

"Break even w Niemczech może nastąpić za 3-4 lata. Na razie inwestujemy mocno w marketing, klienci muszą poznać naszą markę" - powiedział Lutkiewicz podczas konferencji prasowej.

W tym roku LPP pracuje nad wzrostem rozpoznawalności marki Reserved w Niemczech i zainwestuje w reklamę 4 mln euro.

Wczoraj spółka otworzyła swój 8. sklep w Niemczech, do końca roku chce mieć ich 12. Celem na najbliższe 3 lata dla Niemiec jest mieć 30 sklepów własnych.

Grupa LPP miała na koniec czerwca 1594 sklepy w 16 krajach o powierzchni 778,4 tys. m2. LPP zarządza 5 znanymi markami modowymi. Spółka jest notowana na GPW w Warszawie od 2001 roku.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ISBNews

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / LPP oczekuje osiągnięcie progu rentowności w Niemczech za 3-4 lata