Najwyższy stopień podróbki

Joanna Barańska
23-11-2007, 00:00

Ludzie wymyślają najróżniejsze sposoby, żeby podpiąć się pod cudzy produkt. Najprostszym i najmniej subtelnym jest kradzież logo. Trochę subtelniejsze — zastrzeżenie go w Urzędzie Patentowym jako znaku towarowego i liczenie na to, że podrabiany się nie połapie. Ale wziąć cudzy, niezastrzeżony towar i zarejestrować go na siebie to szczyt bezczelności.Pewna firma produkuje kawę rozpuszczalną. Robi własną, pakuje cudzą, a na swojej stronie internetowej chwali się, że jej specjaliści podróżują po świecie w poszukiwaniu surowców. Dotarli też do mieściny Boffzen w...

Historia nie kończy się tutaj...

Kup subskrypcję Pulsu Biznesu i zyskaj nieograniczony dostęp do serwisu.

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

/ Najwyższy stopień podróbki