Netflix rozczarował niższym wzrostem liczby płatnych subskrybentów

opublikowano: 18-07-2019, 07:37

Kurs akcji Netflixa, jednego z czołowych dostawcy usług VOD gwałtownie spadł w posesyjnym handlu na Wall Street. Przecena sięgała nawet 10 proc. po tym jak amerykański gigant streamingu wideo nie sprostał prognozom rynku odnośnie wyników za drugi kwartał 2019 r.

Liczba płatnych subskrybentów Netflixa wzrosła „jedynie” o 2,7 mln osób na całym świecie To znacznie mniej niż zakładały prognozy analityków z Wall Street, których mediana zakładała wynik na poziomie 5,3 mln, w tym 350 tys. na amerykańskim rynku i 4,8 mln poza granicami USA.

Zobacz więcej

Aplikacja Netflix

Bloomberg

Sam Netflix prognozował 5 mln nowych płatnych abonentów.

Przestrzelenie prognozy było najwyższe od drugiego kwartału 2016 r. kiedy to medialny gigant stracił 126 tys. krajowych płatnych klientów podczas gdy oczekiwano wzrostu ich liczby o 310 tys. 

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Tadeusz Stasiuk, MarketWatch

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy