Netia wchodzi w komórki

Magdalena Wierzchowska
24-09-2008, 12:51

Operator telekomunikacyjny Netia liczy, że do końca przyszłego roku pozyska 10 tys. klientów i kilkanaście milionów złotych przychodów dzięki wprowadzonej dzisiaj do oferty usłudze telefonii mobilnej.

W kolejnych latach Netia chce pozyskiwać dzięki nowej usłudze kilkadziesiąt tysięcy klientów rocznie, co zapewni giełdowej spółce dodatkowe roczne wpływy w wysokości kilkudziesięciu milionów złotych.

- W tej linii produktowej chcemy rozwijać się w sposób zrównoważony, by koszty pozyskania klientów bilansowały się z przychodami – mówi Mirosław Godlewski, prezes Netii.

Oferta telefonii komórkowej ma uzupełnić dotychczasową ofertę Netii dla firm. W ofercie są cztery pakiety w cenach od 99 do 390 zł. W ramach tej usługi Netia chce uruchomić pakiet OnePhone – tj. usługę konwergentną telefonii stacjonarnej i komórkowej.

Prezes Netii zapowiada, że w październiku spółka poda nowe prognozy przychodów na ten i przyszły rok.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Magdalena Wierzchowska

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Netia wchodzi w komórki