Spółka z GPW zirytowała Lidla

Przy warszawskich ulicach pojawiły się reklamy zachęcające, by… nie iść do Lidla. Szybko zniknęły. Stoi za tym Tower Investments z GPW.

Kierowcy zmierzający w poniedziałek do pracy w Warszawie mogli natknąć się na nietypowy widok — przy głównych arteriach komunikacyjnych pojawiły się billboardy z napisem: „Jedziesz do Lidla? Szkoda zdrowia”. O sprawie jako pierwsze napisały „Wiadomości Handlowe”. Początkowo spekulowano, że billboardy to element kampanii reklamowej samego Lidla, ale sieć szybko wydała oświadczenie, w którym się od nich odcięła. Jak się okazuje, za kampanią stoi notowana na GPW spółka Tower Investments.

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 7,90 zł / miesiąc
przez pierwsze 3 miesiące
Chcesz nas lepiej poznać? Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!
WYBIERZ
Rabat 30%
Premium Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ