Ten Square Games wycenił się na 335 mln zł

Grzegorz SuteniecGrzegorz Suteniec
opublikowano: 2018-04-22 22:00
zaktualizowano: 2018-04-22 17:16

Proces budowy księgi popytu na akcje producenta gier mobilnych zakończył się ustaleniem ceny sprzedaży bliskiej maksymalnej.

W procesie budowy księgi popytu na akcje Ten Square Games — jednego z największych producentów i wydawców gier mobilnych i przeglądarkowych w Polsce — inwestorzy złożyli deklaracje objęcia wszystkich sprzedawanych akcji po 46 zł. To o 4 proc. poniżej ceny maksymalnej. Przy takiej cenie sprzedaży wartość oferty wyniesie ponad 94 mln zł, a wycenę całej spółki około 335 mln zł. Jak informuje Arkadiusz Pernal, współzałożyciel i wiceprezes Ten Square Games, zainteresowanie akcjami ze strony inwestorów istotnie przekroczyło liczbę oferowanych akcji.

— Zainteresowanie ofertą jest bardzo duże. W ciągu kilku dni spotkaliśmy się z wieloma inwestorami, którzy docenili nasz model biznesowy i konsekwentnąrealizację przyjętych planów — mówi Arkadiusz Pernal.

Oferta Ten Square Games obejmuje 2,04 mln akcji stanowiących 28,1 proc. kapitału spółki, sprzedawanych przez obecnych akcjonariuszy. Zgodnie z dokonanym podziałem, w transzy inwestorów indywidualnych znajdzie się 396 tys. walorów, stanowiących 19,4 proc. sprzedawanych akcji. Przydział akcji planowany jest na 25 kwietnia, a debiut spółki na głównym rynku GPW w pierwszej połowie maja. W procesie IPO funkcję oferującego pełni Haitong Bank. Ten Square Games został założony w 2011 r. przez Macieja Popowicza i Arkadiusza Pernala, twórców serwisu Nasza Klasa. Specjalizuje się w grach o tematyce hobbystycznej. Wydał około 200 gier — najbardziej znane produkcje studia to „Let’s Fish”, „Fishing Clash” czy „Wild Hunt”. W celach średnioterminowych spółka zakłada stworzenie gry o globalnym sukcesie, rozumianym jako osiąganie przychodów z gry na poziomie przynajmniej 2-3 mln USD miesięcznie.