TP spodziewa się dalszego wzrostu udziału w rynku usług szerokopasmowych

Internet Securities
opublikowano: 2006-10-16 12:03

Telekomunikacja Polska SA spodziewa się dalszego wzrostu udziału w rynku usług szerokopasmowych po obniżeniu cen na neostradę o wyższej prędkości, poinformowała w poniedziałek Kornelia Mathea, dyrektor dywizji usług dla domu TP.

Telekomunikacja Polska SA spodziewa się dalszego wzrostu udziału w rynku usług szerokopasmowych po obniżeniu cen na neostradę o wyższej prędkości, poinformowała w poniedziałek Kornelia Mathea, dyrektor dywizji usług dla domu TP.

„Obniżenie cen neostrady spowoduje, że nasze udziały w rynku usług szerokopasmowych jeszcze wzrosną” – powiedziała Mathea w poniedziałek, podczas prezentacji nowej oferty TP na neostradę o prędkości 1 Mb/s.

Spółka podała, że na koniec drugiego kwartału udział TP w rynku tych usług wynosił 42% wobec 40% na koniec 2005 roku.

„Wszystkie nasze działania powodują wzrost liczby klientów neostrady”- podkreśliła dyrektor. Według niej, trzeci kwartał był najlepszy w tym roku pod względem pozyskania nowych klientów.

„Ta sytuacja to wynik naszych promocji dla nowych klientów, ale także dla naszych dotychczasowych klientów, których chcemy zatrzymać” - powiedziała Mathea.

W poniedziałek TP zaprezentowała nową ofertę neostrady o szybkości 1 Mb i wyższych, która będzie dostępna po niższej cenie zarówno dla nowych, jak i starych klientów.

W najtańszej opcji 1 Mb, przy umowie podpisanej na 36 miesięcy, neostrada będzie kosztować docelowo 56 zł z VAT miesięcznie, z tym, że przez pierwsze 6 miesięcy cena wyniesie 28 zł z VAT.

TP przygotowała też nową usługę dla klientów, którzy korzystali dotąd z „wdzwanianego” dostępu do Internetu. Dla nich jest przeznaczony dostęp „na godziny” o prędkości 128kb/s, poinformował Jacek Mrozik z TP.

Mrozik podał, że klient, który podpisze roczną umowę będzie mógł za 20 zł z VAT miesięcznie korzystać z Internetu przez 10 godzin, a za każda przekroczoną godzinę zapłaci dodatkowo 1 zł z VAT.

Przedstawiciele TP przypomnieli, że od poniedziałku spółka wprowadza usługę multipakiet.

Multipakiet działa w oparciu o livebox (specjalny modem) i zawiera telewizję w jakości DVD, bezprzewodowy dostęp do Internetu o prędkości 512 kb/s lub 1 Mb/s, z którego można korzystać jednocześnie na kilku komputerach oraz telefonię internetową w technologii VoIP.

Usługa multipakiet jest oferowana z opcją video na życzenie – wirtualną wypożyczalnią filmów i programów telewizyjnych. Można także dokupić pakiet Cyfry+ z 75 kanałami telewizyjnymi.

maza/js