Trzecia edycja imPulsu do biznesu

160 projektów stanęło w szranki w konkursie zorganizowanym przez „Puls Biznesu” i VRP

Polacy są narodem innowatorów. Dowiedli tego laureaci trzeciej edycji konkursu imPuls do biznesu, zorganizowanego przez „Puls Biznesu” i spółkę VRP. Otrzymali nagrody pieniężne, ale co ważniejsze — wygrana otworzyła im również furtkę do dalszych negocjacji z inwestorem w sprawie pozyskania kapitału na rozwój. Najlepsi okazali się przedstawiciele firmy Zylia z projektem Audioimmersion, systemem separacji źródeł dźwięku w nagraniach. Rozwiązanie bazuje na technologii wirtualnych mikrofonów, które sami stworzyli. W nagrodę otrzymali 100 tys. zł. Po raz pierwszy w historii jury było jednomyślne...

Historia nie kończy się tutaj...

Kup subskrypcję Pulsu Biznesu i zyskaj nieograniczony dostęp do serwisu.

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Trzecia edycja imPulsu do biznesu