Zawartość cukru w cukrze

opublikowano: 27-12-2018, 22:00
aktualizacja: 30-12-2018, 22:00

Po co komu marka, skoro to samo możesz mieć taniej, tyle że bez metki… Albo z inną? Pytanie, choć pewnie stare jak rynek dóbr luksusowych, nabrało aktualności wraz z globalizacją produkcji. Poszukamy odpowiedzi?

Ford z fabryki Fiata? Toyota z silnikiem BMW? Citroen budowany przez Mitsubishi? Peugeot od Opla czy ciągnik siodłowy od Bentleya (prawie)? To wszystko już było (lub jest). Współpraca wewnątrz koncernu w czasach rozkwitu motoryzacji była nie do pomyślenia z powodu braku koncernów, a pracownik, który przyniósłby wówczas ideę współdziałania z konkurencyjną marką, zapewne straciłby zajęcie zarobkowe w chwili, w której usłyszałby: „Pogięło cię?!”. A dziś? Awans, zaraz po zdaniu: „Pan usiądzie, się policzy i się sprawdzi”. Świat koncernów Motoryzacyjna rzeczywistość sprzed ponad...

Historia nie kończy się tutaj...

Kup subskrypcję Pulsu Biznesu i zyskaj nieograniczony dostęp do serwisu.

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
225,15 zł 183,05 zł netto
426,60 zł 346,83 zł netto
758,41 zł 616,59 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
367,65 zł 298,90 zł netto
696,60 zł 566,34 zł netto
1238,40 zł 1006,83 zł netto

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Po godzinach / Zawartość cukru w cukrze