Zysk jest w opakowaniach

Arctic Paper ogłosił nową strategię na lata 2022-2030, w której zakłada, że obok dotychczasowej produkcji papieru oraz masy papierowej skupi się także na produkcji opakowań i energii. Szczególnie opakowania są tym segmentem przetwórstwa papieru, w którym firmy szukają marży.

Notowana na GPW Arctic Paper, jeden z dużych europejskich graczy w branży produkcji i przetwórstwa papieru, opublikowała wczoraj swoją strategię na latach 2022-2030 (oficjalna prezentacja jest dostępna tutaj). Jest ona zatytułowana „4P”, co jest akronimem od angielskich nazw czterech obszarów, na których spółka chce skoncentrować swoją działalność –są to obszary produkcji papieru (paper), masy papierowej, określanej również mianem celulozy (pulp), opakowań (packaging) oraz energii (power).

book icon
Treść dostępna dla subskrybentów pakietu Premium
Premium
Zyskaj dostęp do analiz i danych
Zostań subskrybentem Premium już teraz!
Analizy PB
Nowy klient
Premium Offer
POZNAJ PB PREMIUM
ARTYKUŁY + ANALIZY + DANE
129 zł 12,90 zł / miesiąc
przez pierwsze 3 miesiące*
WYBIERZ
* każdy kolejny miesiąc 129,00 zł
Rabat 36%
Premium Offer
CZYTAJ PRZEZ CAŁY ROK
ARTYKUŁY + ANALIZY + DANE
990 zł / rok
Oszczędź 558 zł
WYBIERZ