Niemiecki potentat ma płacić za sponsoring 50 mln EUR rocznie, wynika z oświadczenia złożonego przez Herberta Hainera, dyrektora generalnego Adidasa. Szef spółki stwierdził, że koncern wolałby jeszcze dłuższy okres umowy, jednak federacja, znana jako DFB opowiadała się za krótszym terminem kontraktu.

W poprzednim tygodniu Adidas przedstawił prognozę rekordowej sprzedaży w segmencie futbolu, napędzaną przez miesięczny turniej finałowy Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej odbywający się aktualnie we Francji.
W stroje produkcji Adidasa ubiera się dziewięć spośród 24 reprezentacji biorących udział w EURO2016 we Francji, w tym obrońca trofeum, Hiszpania. Z kolei ze strojów Nike korzysta sześć drużyn narodowych w tym gospodarz Francja i Anglia, zaś z ubiorów mniejszego z niemieckich producentów - Pumy - korzysta pięć zespołów, w tym Włosi.
Adidas jest sponsorem DFB od ponad 60 lat.