Amazon otworzył pierwszy sklep pop up w Hiszpanii

opublikowano: 21-11-2018, 11:58

Amazon otworzył swój pierwszy sklep pop-up w Hiszpanii, donosi Reuters.

Obiekt zlokalizowany został w starym budynku w jednej z najlepszych madryckich dzielnic handlowych w stylu placówki ze wszystkim na sprzedaż, od towarów elektronicznych, przez gry wideo po ubrania, 

Podobne sklepy zostaną otwarte również we Włoszech, Niemczech i Wielkiej Brytanii. 

Europejskie sklepy typu  pop-up (obiekty stworzone na określony czas, z ograniczoną liczbą produktów, najczęściej służące promocji) pokazują, że największy na świecie sklep internetowy, znany z rozwijających się sieci sklepów detalicznych, coraz częściej obecny jest w postaci sklepu fizycznego, aby przyciągnąć i utrzymać klientów.

We wrześni amerykański gigant otworzył nowy stacjonarny sklep w Nowym Jorku, który pozwala klientom na kupowanie przedmiotów ze swojej strony za pomocą aplikacji na smartfony.

Amazon kupił w zeszłym roku sieć Whole Foods Market. Akwizycja kosztowała potentata 13,7 mld USD. Za jej pomocą firma dostarcza obecnie świeżą żywność do domów kilentów w Stanach Zjednoczonych.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Tadeusz Stasiuk

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Handel / Amazon otworzył pierwszy sklep pop up w Hiszpanii