Obiekt zlokalizowany został w starym budynku w jednej z najlepszych madryckich dzielnic handlowych w stylu placówki ze wszystkim na sprzedaż, od towarów elektronicznych, przez gry wideo po ubrania,
Podobne sklepy zostaną otwarte również we Włoszech, Niemczech i Wielkiej Brytanii.
Europejskie sklepy typu pop-up (obiekty stworzone na określony czas, z ograniczoną liczbą produktów, najczęściej służące promocji) pokazują, że największy na świecie sklep internetowy, znany z rozwijających się sieci sklepów detalicznych, coraz częściej obecny jest w postaci sklepu fizycznego, aby przyciągnąć i utrzymać klientów.
We wrześni amerykański gigant otworzył nowy stacjonarny sklep w Nowym Jorku, który pozwala klientom na kupowanie przedmiotów ze swojej strony za pomocą aplikacji na smartfony.
Amazon kupił w zeszłym roku sieć Whole Foods Market. Akwizycja kosztowała potentata 13,7 mld USD. Za jej pomocą firma dostarcza obecnie świeżą żywność do domów kilentów w Stanach Zjednoczonych.