Piosenka "Ding- Dong Czarownica nie żyje" powstała w 1939 r., ale konotacji politycznych przydał jej dopiero w latach 80. piosenkarz Klaus Naomi zestawiając ją ze zdjęciami znienawidzonej pani premier. Od tamtej pory ten niewinny utwór stał się najpopularniejszym hymnem pokrzywdzonych przez politykę Margaret Thatcher.

Teraz odżywa po raz drugi. Brytyjczycy źle wspominający swoją wieloletnią premier tak licznie pobierają piosenkę z internetu, że już stała się numerem 1. w sklepie Amazon oraz w iTunes. Do podbicia ogólnego zestawienia "najlepiej sprzedających się utworów" brakuje jej jeszcze 5 tys.
Akcję zapoczątkowano na Facebooku od razu w dniu śmierci Margaret Thatcher. Jej anty-fani założyli wtedy grupę "Ding-Dong The witch is dead numerem jeden w tydzień". W najpopularniejszych sklepach z mp3 cel ten osiągnięto znacznie szybciej, bo już w 3 dni.
Tych, którzy postulują uszanowanie żałoby rodziny zmarłej pani premier fani strony odsyłają z kwitkiem. "Co nas obchodzi rodzina pani Thatcher? Ona sama jakoś nie przejmowała się tysiącami rodzin, którym zmarnowała życie" - napisała Jayne w swoim komentarzu.
Według danych brytyjskiej organizacji muzycznej The Official Charts Company do północy we wtorek piosenkę zakupiono łącznie 10 tys. 600 razy. Koszt jednego pobrania w Amazon to 0,69 GBP (ok. 3,41 zł).